Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Täällä ollaan töihin menossa. Otin sellaset kevyet 12 tuntia unta...menin eilen 1700 nukkumaan. Toissayönä otin unta vaan 2 tuntia ja kyllä tuli kuitattua ne univelat.

Tykkään kyllä itsekin kosolti työstäni, vaikka eihän se aina pelkkää ruusuilla tanssimista ole. Vaikea olisi tällä hetkellä kuvitella mitään muuta tekevänsä. Tällä hetkellä tosin tykkään vähän kaikesta elämässäni, paitsi astmasta ja ruumiillisista kolotuksista. Tällä hetkellä hymyilyttää jopa kuuma halpiskahvi yhdistettynä beach houseni lämpimään parkettilattiaan varpaiden alla ja asunnon kotoisa tuoksu.

Alanvaihto? Taajan tahdin halu ja kauppatavara omasta takaa. ;)
P.S. Sori.
Niin, mieskin on kysynyt, olenko ryhtymässä yksityisyrittäjäksi nähtyään osan hankkimastani vermearsenaalista... Ja mä kun olen ajatellut vain yrittää piristää parisuhdeaikaa, jota nukkumisaikani kustannuksella joskus jopa parikin tuntia illassa saattaa olla :confused:

Nyt 7 tuntia olisi ollut aikaa nukkua, jos lapsi ei olisi alkanut 4 kertaa huutaa:(

2138-0728

väsyttää,voimakkaasti

Minun unelmieni työ alkaisi aikaisintaan klo 11 ja mielestäni siinä 14 aikoihin voisi jo vaihtaa vapaalle

eiköhän sitä kolme tuntia päivässä jaksaisi tehdä tehokkaasti, ainakin huomattavasti tehokkaammin mitä 7,5tunnin päivänä

Aamulla 8 aloitus on aivan bueno. Saa nukkua "pitkään" ja ei tarvi panna maaten turhan aikasin, ellei haluta.Päivät kun loppuu siinä 15-17 korvilla ja perjantai pikkasen lyhyempi, niin johan passaa.

Johan maistu PASKA aamulla suussa. Oli noka tukossa, niin suu suodattanut varmaan koko kämpän ilman. Hyhhyh. Nyt, vasta pihistettyä sumppia.

Veren maku suussa onkin hyvä jatkaa päivää.

Joko Irma on huomannut, että Harri oli alastonkuvissa ja tästä löytyy video IS:n sivuilta.

Kyllä. Mieluummin nyt veren maku suussa, kuin tulehtunut viisuri myöhemmin. Ja kyllä kävin katsomassa vidion.

Katsoin äsken Amélien. Ei olisi pitänyt.

Amelie on näitä kehuttuja, joista itse ei saanut hirveitä irti. En tosin muista enää kuin tyyliin sen näyttelijän lärvin tuosta leffasta.

No musta se on enemmän tyttöjen leffa. En oikeasti usko, että kovinkaan moni mies siitä mitään irti saa. Mulle se saa aikaan vaan tarpeetonta haaveilua ja puutarhatonttukuumeen.

No musta se on enemmän tyttöjen leffa. En oikeasti usko, että kovinkaan moni mies siitä mitään irti saa. Mulle se saa aikaan vaan tarpeetonta haaveilua ja puutarhatonttukuumeen.
Katonhan itse myös Gilmoren tyttöjä ja pakko oli myöntää, että esim. Love Actually oli ihan hyvä leffa.

Paikkaan tätä varmaan alitajuisesti, kun ainakin viimeiset 10 katsottua leffaa on olleet ihan puhdasta räminää..

viimeiset 10 katsottua leffaa

missä ajassa

rupesin itsekseni,työajalla,tuumailemaan omaa aikaani

voisin jopa veikata että Minä olen katsonut viimeisen 3vuoden aikana 10 elokuvaa (uunoja ei lasketa)

tänävuonna en muista katsoneeni kuin yhden, Bond,James Bond

Back
Ylös Bottom