Deleted member 107741
Huomenta! Täällä ollaan töihin menossa. Otin sellaset kevyet 12 tuntia unta...menin eilen 1700 nukkumaan. Toissayönä otin unta vaan 2 tuntia ja kyllä tuli kuitattua ne univelat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, mieskin on kysynyt, olenko ryhtymässä yksityisyrittäjäksi nähtyään osan hankkimastani vermearsenaalista... Ja mä kun olen ajatellut vain yrittää piristää parisuhdeaikaa, jota nukkumisaikani kustannuksella joskus jopa parikin tuntia illassa saattaa ollaAlanvaihto? Taajan tahdin halu ja kauppatavara omasta takaa. ;)
P.S. Sori.

Veren maku suussa onkin hyvä jatkaa päivää.Mulla maistuu suussa veri. Oon ollu reipas ja käyny jo hammaslääkärissä, nyt oon yhtä hammasta köyhempi.
No hitto. Siitähän näkee paljonko kello on. Hyvä!
Veren maku suussa onkin hyvä jatkaa päivää.
Joko Irma on huomannut, että Harri oli alastonkuvissa ja tästä löytyy video IS:n sivuilta.
Katonhan itse myös Gilmoren tyttöjä ja pakko oli myöntää, että esim. Love Actually oli ihan hyvä leffa.No musta se on enemmän tyttöjen leffa. En oikeasti usko, että kovinkaan moni mies siitä mitään irti saa. Mulle se saa aikaan vaan tarpeetonta haaveilua ja puutarhatonttukuumeen.
Aivan järjettömän määrän ootte tuutannu tänne taas viestejä.
viimeiset 10 katsottua leffaa