Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro jokin asia mistä nautit, tai ylipäänsä on hyvin sun elämässä?Olen kateellinen ihmisille jotka nauttivat työstään.
Vaikea kysymys kun on neljänkympin kriisi. Tai ei se vaikea ole, onhan niitä:asioita. Mutta tietyt asiat kuten vittumainen työ ottaa nyt aika raskaasti kupoliin tänään.Kerro jokin asia mistä nautit, tai ylipäänsä on hyvin sun elämässä?
Ai niin, ehkä mielialaani ja asenteeseeni vaikuttaa se, etten koskaan saa nukkua niin paljon kuin haluaisin, ainakaan vielä muutamaan vuoteen.Minä pidän nukkumisesta, nukkuminen on hirmu kivaa
taidankin panna kohta maata
Mulla ainakin hermot niin kireellä että soi, jos ei saa nukkua tai on nälkä. Eka lapsi kun pamahtaa maailmaan tälle herralle, niin saa nähdä mitä tulevan pitää.Ai niin, ehkä mielialaani ja asenteeseeni vaikuttaa se, etten koskaan saa nukkua niin paljon kuin haluaisin, ainakaan vielä muutamaan vuoteen.
Mulla ainakin hermot niin kireellä että soi, jos ei saa nukkua tai on nälkä. Eka lapsi kun pamahtaa maailmaan tälle herralle, niin saa nähdä mitä tulevan pitää.
Mutta siihenhän nyt on vielä aikaa. Toivon.
Meillä ainakin mies on joutunut kärsimään väsymystä hyvin vähän lasten takia, kompensoi sitten asiaa muiden kotitöiden runsaalla tekemisellä. Toki on sitten mahdollistanut lepäämistäni päivällä, mutta nyt en voi kun olen töissäMulla ainakin hermot niin kireellä että soi, jos ei saa nukkua tai on nälkä. Eka lapsi kun pamahtaa maailmaan tälle herralle, niin saa nähdä mitä tulevan pitää.
Mutta siihenhän nyt on vielä aikaa. Toivon.
e. Koska sillä on epäsäännölliset ja joustavat työajat toisin kuin mulla.Meidän kuopus oli tosi helppo melkein 5 kuukautta, silloin hormonipäissäni melkein ajattelin että menisihän tässä vielä kolmaskin mutta onneksi tulin järkiini ajoissaEka yö edessä meillä, nuo pääsikin kotiin vasta tänään. Toistaseks kyllä ollu tooooooodella rauhallinen tapaus.

Toivotaan että homma jatkuu saman moisena.Eka yö edessä meillä, nuo pääsikin kotiin vasta tänään. Toistaseks kyllä ollu tooooooodella rauhallinen tapaus.
Olen kateellinen ihmisille jotka nauttivat työstään.