Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä pidän nukkumisesta, nukkuminen on hirmu kivaa

taidankin panna kohta maata

En ole kokenut vielä mitään kriisiä, koskakohan tulee eka.

Ei kai sitä kannata mopsi työtä tehdä josta ei nauti? Vaihda duunia, jos niikseen tulee. Jos taas siihen ei ole kikkeliä tai vaan hetkellisesti ärsyttää, sit ei parane.

Mutta tosiaan. Tykkään juoda tummapaahtoista luomukahvia ja mehevää ja hilloista luomupunkkua. Ainakin.

E. Ylipäätään tykkään kaikista oraalisista jutuista joihin liittyy nesteitä.

Ai niin, ehkä mielialaani ja asenteeseeni vaikuttaa se, etten koskaan saa nukkua niin paljon kuin haluaisin, ainakaan vielä muutamaan vuoteen.
Mulla ainakin hermot niin kireellä että soi, jos ei saa nukkua tai on nälkä. Eka lapsi kun pamahtaa maailmaan tälle herralle, niin saa nähdä mitä tulevan pitää.

Mutta siihenhän nyt on vielä aikaa. Toivon.

Mulla ainakin hermot niin kireellä että soi, jos ei saa nukkua tai on nälkä. Eka lapsi kun pamahtaa maailmaan tälle herralle, niin saa nähdä mitä tulevan pitää.

Eka yö edessä meillä, nuo pääsikin kotiin vasta tänään. Toistaseks kyllä ollu tooooooodella rauhallinen tapaus.

Meillä ainakin mies on joutunut kärsimään väsymystä hyvin vähän lasten takia, kompensoi sitten asiaa muiden kotitöiden runsaalla tekemisellä. Toki on sitten mahdollistanut lepäämistäni päivällä, mutta nyt en voi kun olen töissä :confused: e. Koska sillä on epäsäännölliset ja joustavat työajat toisin kuin mulla.

Eka yö edessä meillä, nuo pääsikin kotiin vasta tänään. Toistaseks kyllä ollu tooooooodella rauhallinen tapaus.
Meidän kuopus oli tosi helppo melkein 5 kuukautta, silloin hormonipäissäni melkein ajattelin että menisihän tässä vielä kolmaskin mutta onneksi tulin järkiini ajoissa :eek:

Täytyy sanoa, että mä pidän kyllä työstäni vaikka se välillä vähä haastavaa onki ja tuon töitä kotiin vähä liian helposti vaikka ei pitäis. Ainut mikä rassaa on vuorotyö, kun on aina vapaalla sillon ku muut ei oo.

Toivotaan että homma jatkuu saman moisena.

Samoin äkkiä sit opettaan nukkuun yksin huoneessaan, kun se tulee mahdolliseksi. Tai näin sen itse olen funtsinut. Päissäni.

Kyllä työ kivaa on, jos se on mielekästä tai paskemmassa pitää olla rahallinen korvaus menetetystä vapaa-ajasta balanssissa, jotta sitä taas jaksaa. Pitää olla myös tsäänssit edetä ja kehittää järjestelmää&itseä. Kai se liukuhihnatyökin jollekin sopii. Vaikkakin itseä kun alkaa hetkessä kiristään, jos ei saa käyttää aivojaan.

Tärkein on, että joka aamu ei vituta kun herää töihin.

giphy.gif

Back
Ylös Bottom