Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta kumoaa väitteesi! Ha!

Öitä, panen maata, nyt kun vielä voi.
Ei muuten sitten ole järkeä antaa vauvan valvottaa molempia yhtä aikaa, jos sen voi välttää. Siitä ei seuraa hyvää, jos molemmat ovat yhtä väsyneitä etenkin samaan aikaan... Viittaan siihen, mikä sitä rankkaa muun muassa on, nimittäin riitely siipan kanssa ihan väsymyksen takia.

kyllä, mutta sama perhe kuin vaimolla. Kaikki on asenteesta kiinni, jotkut valittaa toiset ei. Joskus on väsyttänyt enemmän ja vähemmän mutta se vain kuuluu tähän hommaan. Mutta saahan sitä turhautumista täällä jakaa ei siinä ole mitään väärää.
Kyllä koko lapsihomma on jo ihan biologisista syistä naiselle niin paljon rankempaa, ettei miehillä ole siihen mitään vastaan väittämistä. Toki perhe-elämään sisältyy paljon muutakin kuin se naisen osana oleva biologinen osuus ja siinä kokonaisuudessa tietysti mies voi kompensoida naisen kokemia kärsimyksiä näkemällä sitten muuta vaivaa mahdollisuuksiensa mukaan enemmän :)

Mä oon nyt turhautunut ihan siksi, että on syksyn kolmas vai neljäs räkätauti päällä:mad:

Lapsiperhe-elämä voi olla miehelle todella rankkaa jos jää heti synnytyksen jälkeen yksin lapsen tai lapsien kanssa asuntolainat niskassa jne... On tossa nähty sellanen tosi ikävä tapaus...... Harvinaista tosin.

Lapsiperhe-elämä voi olla miehelle todella rankkaa jos jää heti synnytyksen jälkeen yksin lapsen tai lapsien kanssa asuntolainat niskassa jne... On tossa nähty sellanen tosi ikävä tapaus...... Harvinaista tosin.
No daa. Prosentuaalisesti kuinkakohan paljon useammin mies lähtee kävelemään jo raskausaikana, tai pikkulapsiaikana?

Tosiaan, sellaisenkin riskin nainen ottaa kun alkaa lapsia laittaa.
Mutta ei liity perhe-elämän rankkuuteen millään tavalla, mikä tässä oli alkuperäinen aihe.

E. Totta helvetissä se perhe-elämään johtava aika on naiselle rankempi. Itse en haluaisi synnytystä kokea ikimaailmassa siitä perspektiivistä.

Niin onko sulla lapsia? :)

Onhan mulla. Yksi. Itse olen yksin alusta asti hoitanut kaikki yövalvomiset, unikoulut, kasvatuksen jne. vaikka isäänsä säännöllisesti näkeekin. Väsynyt toki oon ollu ja oon vieläkin, mutta ei viitti valittaa. Kuten äiree-rakas sanoi, itse oon valintani tehny.

Back
Ylös Bottom