Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiedä tuosta androidin muokattavuudesta argumenttina noin niinku peruskäyttäjän näkökulmasta.. Olen taipuvainen uskomaan, että hyvin suuri osa peruskäyttäjistä haluaa vaan vakaasti toimivan laitteen, jota on vaivatonta käyttää. Tyyliin tarvittavat sovellukset sisään ja sen jälkeen perusnäpräystä. Käyttöliittymä ulkoasuineen ja käytettävyys on toki osittain makuasia, joten peruskäyttäjätkin jakautuu applen ja androidivehkeiden kesken.

Hintaero tuossa itellä ainakin on suurin tekijä, sen verran juutalainen on. Nekin rahat voi juoda.

En tiedä tuosta androidin muokattavuudesta argumenttina noin niinku peruskäyttäjän näkökulmasta.. Olen taipuvainen uskomaan, että hyvin suuri osa peruskäyttäjistä haluaa vaan vakaasti toimivan laitteen, jota on vaivatonta käyttää. Tyyliin tarvittavat sovellukset sisään ja sen jälkeen perusnäpräystä. Käyttöliittymä ulkoasuineen ja käytettävyys on toki osittain makuasia, joten peruskäyttäjätkin jakautuu applen ja androidivehkeiden kesken.

Hintaero tuossa itellä ainakin on suurin tekijä, sen verran juutalainen on. Nekin rahat voi juoda.

Samaa mieltä peruskäyttäjän osalta. Siksi juuri en ymmärrä, miksi peruskäyttäjä haluaa maksaa perusvälineen omppu-logosta 3-5x enemmän.

Toihan on ihan homon hyvä vertaus! Itse kun haluan hetitoimivan vehkeen kun paketista avaa niin Applen vehkeet on just täydellisiä. Ja että synkkaa kaikki koneet padit j tölsyt automaattisesti.

Androidi Kiinasta niin eka joudut vaihtaa ohjelmistot, roottaa kernelin ja kolvaa mod-piirin emolevyyn että toimii.

Tämä nyt on kuin vertais 180hv uutta mercedestä 180hv Daciaan että täysin sama peli mutta 80% halvemmalla. Toi iOS vaan toimii niin saatanan hyvin verrattuna android. Puhumattakaan kiinanvempeleiden laadusta

Aamen!

En jaksanut lukea gonzan tissimonologia kokonaan. Dear Eki, olenko normaali?

Pitäis tänään vissiin vaihdella vähän renkaita...

Back
Ylös Bottom