Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entä jos on yh-iskä? (itse en ole)Korjaus: ei se ole koskaan miehelle yhtä rankkaa.
Se on toki asia erikseen. Sellaisia on kyllä tosi vähän.Entä jos on yh-iskä? (itse en ole)
Mutta kumoaa väitteesi! Ha!Se on toki asia erikseen. Sellaisia on kyllä tosi vähän.
No ei oleLapsiperhe-elämä on ihan saatanan rankkaa.
Ei muuten sitten ole järkeä antaa vauvan valvottaa molempia yhtä aikaa, jos sen voi välttää. Siitä ei seuraa hyvää, jos molemmat ovat yhtä väsyneitä etenkin samaan aikaan... Viittaan siihen, mikä sitä rankkaa muun muassa on, nimittäin riitely siipan kanssa ihan väsymyksen takia.Mutta kumoaa väitteesi! Ha!
Öitä, panen maata, nyt kun vielä voi.
Oletko mies?No ei ole
kyllä, mutta sama perhe kuin vaimolla. Kaikki on asenteesta kiinni, jotkut valittaa toiset ei. Joskus on väsyttänyt enemmän ja vähemmän mutta se vain kuuluu tähän hommaan. Mutta saahan sitä turhautumista täällä jakaa ei siinä ole mitään väärää.Oletko mies?
Kyllä koko lapsihomma on jo ihan biologisista syistä naiselle niin paljon rankempaa, ettei miehillä ole siihen mitään vastaan väittämistä. Toki perhe-elämään sisältyy paljon muutakin kuin se naisen osana oleva biologinen osuus ja siinä kokonaisuudessa tietysti mies voi kompensoida naisen kokemia kärsimyksiä näkemällä sitten muuta vaivaa mahdollisuuksiensa mukaan enemmänkyllä, mutta sama perhe kuin vaimolla. Kaikki on asenteesta kiinni, jotkut valittaa toiset ei. Joskus on väsyttänyt enemmän ja vähemmän mutta se vain kuuluu tähän hommaan. Mutta saahan sitä turhautumista täällä jakaa ei siinä ole mitään väärää.

No daa. Prosentuaalisesti kuinkakohan paljon useammin mies lähtee kävelemään jo raskausaikana, tai pikkulapsiaikana?Lapsiperhe-elämä voi olla miehelle todella rankkaa jos jää heti synnytyksen jälkeen yksin lapsen tai lapsien kanssa asuntolainat niskassa jne... On tossa nähty sellanen tosi ikävä tapaus...... Harvinaista tosin.
Tosiaan, sellaisenkin riskin nainen ottaa kun alkaa lapsia laittaa.No daa. Äitille se oli viimenen synnytys, eikä kipuja tuntenu.:(
Mutta ei liity perhe-elämän rankkuuteen millään tavalla, mikä tässä oli alkuperäinen aihe.Tosiaan, sellaisenkin riskin nainen ottaa kun alkaa lapsia laittaa.
Liittyy se siten, mikä on kunkin osapuolen psyykkinen kuorma kokonaistilanteessa.Mutta ei liity perhe-elämän rankkuuteen millään tavalla, mikä tässä oli alkuperäinen aihe.
Itsestähän tuli daddy-o eilen!
Niin onko sulla lapsia?Onnea isimiehelle! Ei se niin rankkaa oo ku mopsi sanoo.

Kyllä mä oon niin antanu itteni ymmärtää. Måbsi nyt on vähän marttyyrina kun sillä on nuha ja mieskään ei anna kikkeliä tunnin välein ;)Onnea isimiehelle! Ei se niin rankkaa oo ku mopsi sanoo.
Niin onko sulla lapsia?![]()