Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Havaitsin tänä aamuna että Rajalan Tuomas on Novalla tai jossain vastaavassa töissä nykyään.
Hitto että niillä oli hauskoja iltapäiviä joskus YleX: alkuaikoina Juneksen ollin kanssa. Nauroin välillä vedet silmissä ja ku ratioPeltroreista työmaalla kuuntelin sitä niiden perseilyä.

Mutta olen pettynyt. Nova on syvältä. Maksaa varmaan tosin enemmän.

Itse taas olen RadioRockin aamuohjelmaa, eli korporaatioo kuunnellut 2008 vuodesta saakka. Hieno mies poistuu. Taas menee aikaa että tottuu tähän muutokseen.

Lounas. Lihajalosteen höyräri + kahvi. 10+

Havaitsin tänä aamuna että Rajalan Tuomas on Novalla tai jossain vastaavassa töissä nykyään.
Hitto että niillä oli hauskoja iltapäiviä joskus YleX: alkuaikoina Juneksen ollin kanssa. Nauroin välillä vedet silmissä ja ku ratioPeltroreista työmaalla kuuntelin sitä niiden perseilyä.

Mutta olen pettynyt. Nova on syvältä. Maksaa varmaan tosin enemmän.
Se iltapäiväohjelma oli toisinaan huikeaa kuunneltavaa.

Heikelän lähtö vetää synkäksi. Kuka nyt kertoo juttuja kapitalismin ihanuuksista ja antaa parhaat finanssivinkit:(

Se iltapäiväohjelma oli toisinaan huikeaa kuunneltavaa.

Heikelän lähtö vetää synkäksi. Kuka nyt kertoo juttuja kapitalismin ihanuuksista ja antaa parhaat finanssivinkit:(
Kyllä, minne nyt rahani laitan!

Aivan, otin kuvan eilen, mutta unohtu postata. Eka satsi meni mahalaukkua kohti eilen. NAISihminenkin tykkäs 5 ravun verran, vaikka ei ollut ennen maistanutkaan.
2015-10-15 21.42.39.webp

Rapujuhlissa on ollut sangen mukavaa, vaikka noissa ei mitään syömistä juuri olekaan. Mutta se kos...siis tunnelma.

Huomaa että sir Jussi on valinnut aamun piisit. Saa nähdä mikä lähtee viimesenä soimaan.

Viimeksi kyrsi yhtä paljon kun Radio City lopetti vuonna 2006, silloin ei ollut vielä mitään käsitystä millainen Rock tulee edes olemaan :)
Tuota tuli myös kuunneltua noin vuodenpäivät, kunnes se lopetti. Aina persiistä, kun joku hyvä lopettaa. Tykkäsin kyllä Jennistäkin, mutta onhan ilmankin pärjätty.

Eilen onely kaksi lasia Rieslingiä. Ei enempää, koska (hanskojen) käteenvetoo heti aamusta. En myöskään osaa vedellä rapua leivän päällä, koitin mutta ei se maistunut, kun leivälle. Kynsisakset ja rapuja, ei se muuta tarvitse. Saa sen veitsellä leikkimisenkin unohtaa.

Back
Ylös Bottom