Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jou.
tumblr_n914w8OGHC1rtpxcpo1_500.gif

hihi

esittääkö tuo sitä kun HerrFuter naamioitui silloin kerran wcistuimeksi

Naiset on just tommosia prutkupyllyjä ja pieruperseitä. Ja haisooo!

Kaikki sympatiat @futhermucker ille. Varmaan se naisryhmä oli vielä töissä jossain tasa-arvokeskuksessa.

Itse vein naiseni tänään buywhateveryouwant shoppailulle ku en vieny mitään tuliaisia. Ja kyllähän se vaatetta sit ottikin!

En kehannut kertoa, että mulla on siperiansopparissa kylmän kelin allowace jonka mukaan firma maksaa mulle lämpimiä vaatteita kiloeuroon saakka.

Säästin kuitit.

Ja emäntä sai pukinetta! Hienosti pelattu tilanne, köntsä. Kai kerroit, että ei siellä siperiassa ollut sellaista vaatetta, joka kaunista naistani pukisi, jonka jälkeen suorititte "vaimo tyytyväiseksi" -reissun?

Oikeasti köntsä istui kentällä olusella todeten, että "vitut en tuonne ämmien liikkeeseen mene".

Haha naulankantaan. Vika ilta Mockbassa olis ollut aikaa lähteä cityyn, mut fakit, hotellin raflaan pitkälle illalliselle. Lentokentällä sitten. Sinne päästyään, fakit. Pistin viestiä etten tuo mitään vaan vien shoppaileen eiks je :)

Ainoo mitä toin reissulta niin muijan pikkusiskolle hajuvettä.

Kyllä, samalla tavalla olisin toiminut. Pääsee kukin helpommalla. Tarvi kuunnella napinaa, kun on mennyt ostaan väärän kokoset vetimet. Niiden kautta NAIsihminen alkaa vielä vänkään, että pidät minua lihavana. Yhyy.

Kerran tosin ostin VS:n bikinit. Täydellisen kokoiset. Sain.

Herramunjee, että oli hyvä loma. Nurburgringin Nordschleifeä jokunen kierros, Span GP-rataa aika monta kierrosta enemmän, osa ammattikuskin opastuksella. Huikeaa.

Elämähän on ihan yhtä lomaa nykyään, kun ma meni kesäloman merkeissä, ti sentään pakersin työpäivän ja sen jälkeen oonki jumittanut flunssassa kotona. Päivän suoritteena jätskipaketti haettu kaupasta, siitä ois paree maistaa jotain.

Onneks on sylipupu lohdukkeena (sori rumat pitkikset).
1444922615823758870889.webp

Back
Ylös Bottom