Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se iltapäiväohjelma oli toisinaan huikeaa kuunneltavaa.Havaitsin tänä aamuna että Rajalan Tuomas on Novalla tai jossain vastaavassa töissä nykyään.
Hitto että niillä oli hauskoja iltapäiviä joskus YleX: alkuaikoina Juneksen ollin kanssa. Nauroin välillä vedet silmissä ja ku ratioPeltroreista työmaalla kuuntelin sitä niiden perseilyä.
Mutta olen pettynyt. Nova on syvältä. Maksaa varmaan tosin enemmän.
Näin on, harmittaa isostiHeikelän lähtö vetää synkäksi. Kuka nyt kertoo juttuja kapitalismin ihanuuksista ja antaa parhaat finanssivinkit:(
Kyllä, minne nyt rahani laitan!Se iltapäiväohjelma oli toisinaan huikeaa kuunneltavaa.
Heikelän lähtö vetää synkäksi. Kuka nyt kertoo juttuja kapitalismin ihanuuksista ja antaa parhaat finanssivinkit:(

Itse taas olen RadioRockin aamuohjelmaa, eli korporaatioo kuunnellut 2008 vuodesta saakka.

Tuota tuli myös kuunneltua noin vuodenpäivät, kunnes se lopetti. Aina persiistä, kun joku hyvä lopettaa. Tykkäsin kyllä Jennistäkin, mutta onhan ilmankin pärjätty.Viimeksi kyrsi yhtä paljon kun Radio City lopetti vuonna 2006, silloin ei ollut vielä mitään käsitystä millainen Rock tulee edes olemaan![]()
Ihanaa. Ihanat painovoimaa uhmaavat tissit sekä kellonainen.Huomaa myös kello.
![]()