Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Partatrimmeri leikkasi kiinni. tu.

Kai se on tilattava uusi...ettei tilanne eskaloidu.
id45501-previewImage-45500-50.jpg

Minä onanoimassa kirpputorilla: En.

Tänään on kuntit G A Y lapäivä. En ookkaan gay sitten huhtikuun. Onko tatsi vielä kunnossa, onko kierre yhtä kova, kaatuuko keila. Hakataanko edelleen kahensadan sarjaa? Se selviää päiväsaikaan. Raportoin tänne.
Onko kontsalla oikein omat boolssit, vai mennäänkö yhteisboolsseilla g a y lausta?

Terveisia Singaporen kentalta. Parin tunnin odottelu edessa ja siitta sitten Sydneyn kautta Aucklandiin. Kokonaismatka-aika n.29h, eli yli puolet viela jaljella. Oujjee...

Ennen kuin siirryt noihin vahvempiin aineisiin, suosittelen kokeilemaan säännöllistä unirytmiä, maltillista kahvin/punkun nauttimista ja keskioluen välttämistä.
Sano se tuolle kiljuvalle pikkuihmiselle - se säännöllinen unirytmi siis:mad:
E. Ja sitä punkkua juon lasillisen päivässä pahimpaan veetutukseen niin ei se kai uniin vaikuta. Kahvia juon sn verran kuin on pakko.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä nukun, esim. viime yö 21:18-07:18

Minä,kuntit,melkeen ostin ilmajäähyducatin toissaSuvina

olisi se ollu:värkki!

en ostanu koska: -vakuutukset olis noussu 200e/vuosi
-huoltokustannukset:merkittävästi/vuosi

teen mopedikauppoja liikaa järjellä->kaupat jäävät syntymättä

Sano se tuolle kiljuvalle pikkuihmiselle - se säännöllinen unirytmi siis:mad:
E. Ja sitä punkkua juon lasillisen päivässä pahimpaan veetutukseen niin ei se kai uniin vaikuta. Kahvia juon sn verran kuin on pakko.

Koska edellinen Teletappi-/Muumivinkkini oli suurmenestys, annan taas uuden vinkin:
Korvatulpat!

Back
Ylös Bottom