Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äijä se pesee pyöränkaaretkin kiimaliiteristään tuolla yleiseen käyttöön tarkotetulla ikkunalastalla.

Kaikkee kanssa.
IMAG3781.webp

Jee! Vietin eilisillan isän vanhojen vinyylien parissa ja kirosin isoveljiä, jotka niitä pieninä poikina oli menny pilaamaan. Äidin Kake Randelinit ja Markku Arot kyllä oli ehjinä tallessa, mutta isän Black Sabbatheista ei mitään tietoakaan.

Siellä aletaan kuntit pian louhiin malmia, kun meikäpojan tiukua aletaan duunaan. Odottavan aika on. Pitkä.

86.
Kuten jo aikaisemmin on todettu, kaikissa parhaissa jutuissa toimitusaika on 3-6kk. Mutta odottaminen kannattaa aina, sanoi Donner.

12141598_428998610627638_6335671133752700951_n.jpg

*tirsk*

Matka meni niin yllatyksettomasti, etta tuntui jopa vahan tylsalta. Jos sita kiskaisisi yhden oluen huiviin ja sitten tasottelemaan aikaeroa. Jos osaa nukkua.

Mulla on etureinot vieläkin muussina maanantain etukyykkäilystä. Tosin seuraava reenipäiväkin taitaa olla vasta viikonloppuna...jos on aikaa.

Mulla kulki er-hommelit tänään ihan ennätyksellisesti. Hommailin 2-jakosesti ehtiäkseni optimoimaan käynnit ja ilmeisesti tämä johti siihen, että pystyi reinoamaan 13 kg normaalia isommilla painoilla kojeessa ja tuntui vielä verratten doablelta. Hyvä mieli!

Mulla kulki er-hommelit tänään ihan ennätyksellisesti. Hommailin 2-jakosesti ehtiäkseni optimoimaan käynnit ja ilmeisesti tämä johti siihen, että pystyi reinoamaan 13 kg normaalia isommilla painoilla kojeessa ja tuntui vielä verratten doablelta. Hyvä mieli!
Ainakin siihen asti, kun joku tulee sanomaan, että lakkaa niiden koneiden käyttö ja kyykkää tyttö, kyykkää.
Minähän en moista tohtisi sanoa.

se se oliskin melkoinen päivä kuntosalijumpalla kun yhtäkkiä kykenis kyykkyämään 13kiloa suuremmilla punnuksilla kun normaalisti

kuntsalijumpasta mieleen tuli, että kuinkas muilla kunteilla kulkee penkki

Minä kokeilin tehtä olikohan viime vai toissa viikolla penkkiä ekaa kertaa viime talven jälkn
kyllä kuuskymppiä nousi, enempää ei viittiny, sattu olkapäähän

Back
Ylös Bottom