Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kontsalla oikein omat boolssit, vai mennäänkö yhteisboolsseilla g a y lausta?Minä onanoimassa kirpputorilla: En.
Tänään on kuntit G A Y lapäivä. En ookkaan gay sitten huhtikuun. Onko tatsi vielä kunnossa, onko kierre yhtä kova, kaatuuko keila. Hakataanko edelleen kahensadan sarjaa? Se selviää päiväsaikaan. Raportoin tänne.
Ennen kuin siirryt noihin vahvempiin aineisiin, suosittelen kokeilemaan säännöllistä unirytmiä, maltillista kahvin/punkun nauttimista ja keskioluen välttämistä.Pitäisköhän kokeilla amfetamiinia jotta jaksais![]()
Sano se tuolle kiljuvalle pikkuihmiselle - se säännöllinen unirytmi siisEnnen kuin siirryt noihin vahvempiin aineisiin, suosittelen kokeilemaan säännöllistä unirytmiä, maltillista kahvin/punkun nauttimista ja keskioluen välttämistä.

Se taitaa olla nykyään vähintään 140 euron kuva.Minä olen saanut tänään vaikka mitä aikaiseksi! Olen mm. ottanut maksullisen selfien poliisin kameralla.
Ehkä se on mennyt, koska en muista milloin olisin sitä viimeksi syönyt. Siitä on vuosia aikaa.
Sano se tuolle kiljuvalle pikkuihmiselle - se säännöllinen unirytmi siis
E. Ja sitä punkkua juon lasillisen päivässä pahimpaan veetutukseen niin ei se kai uniin vaikuta. Kahvia juon sn verran kuin on pakko.