Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työpäivähän se on puolessa ja paukut alkaa olla lopussa!
Toiset menee vielä työpäivän päälle puolikkaaksi työpäiväksi kouluun ja urheillakin tarttis ehtiä ja tehdä harkkoja...paukut loppu jo 11:20.
Ei silti, oikeesti on silti hauska mennä kouluilemaankin. Kai sitä virtaa saa jostain, jos ei muualta, niin töpselistähän sitä tulee :hyper:

Toiset menee vielä työpäivän päälle puolikkaaksi työpäiväksi kouluun ja urheillakin tarttis ehtiä ja tehdä harkkoja...paukut loppu jo 11:20.
Ei silti, oikeesti on silti hauska mennä kouluilemaankin. Kai sitä virtaa saa jostain, jos ei muualta, niin töpselistähän sitä tulee :hyper:

Mä en oikein pysty sekä kouluun että töihin, oon todennut. Jompikumpi kärsii. Voi silti olla vielä vastassa, jos haluan jatkokouluttautua. :-/ Onneksi tänään ei tartte kauheesti jaksaa muuta kun syödä kun täältä pääsen!

Mä en oikein pysty sekä kouluun että töihin, oon todennut. Jompikumpi kärsii. Voi silti olla vielä vastassa, jos haluan jatkokouluttautua. :-/ Onneksi tänään ei tartte kauheesti jaksaa muuta kun syödä kun täältä pääsen!
Mä pystyin aikanaan yliopistoon, töihin ja perheeseen. Se oli kamalaa, meinasi kaikki mennä fiduiks. Tai ainakin ikä ja terveys. Gradun tein loppuun yöllä punkun ja lakritsan voimalla:confused:, aamulla kuudelta ylös.

Mä pystyin aikanaan yliopistoon, töihin ja perheeseen. Se oli kamalaa, meinasi kaikki mennä fiduiks. Tai ainakin ikä ja terveys. Gradun tein loppuun yöllä punkun ja lakritsan voimalla:confused:, aamulla kuudelta ylös.

Ai kamala. Kaipa sitä pystyisi multitaskaamaan, mutta en kyllä kokeile ennenkuin on ihan pakko. Katotaan jos hyviä duunitarjouksia tulee, sit hissukseen opiskelis samalla.

Miks se paras aika on tuolloin? Mää en ymmärrä :D Sanotaan että nuoruus on parasta aikaa. Vitut sanon minä. Paremmaks se aina on periaatteessa muuttunut, mitä enemmän on ikää tullut.
Sä olet Jooseppi taas kerran niin oikeassa.

Tuon laulu- ja soitinyhtyeen linkitykseen ei juuri pysty nokittamaan.

Mr gonzaless on jo saanut henk koht sihteerit työmaalleen.
tumblr_ndlqhsxrWS1rm4a5do1_500.gif

Luulin jo hetken että Mopsin avataressa on Mattie Ross elokuvasta True Grit, mutta ei se taida...vai onko sittenkin?

Back
Ylös Bottom