Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäkin vedin aamulla espresson nassuun, kun ei silmät auennut vaikka 4 ASTEEN PAKKASESSA tarvoin koirien kanssa menemään.

Auton lämmityskausi on muuten nyt korkattu!
T: Einari Kermaperse.

Auton lämmityskausi

Minä olen suunnitellut tulevaisuutta! ajattelen luopua Suvikumeista nousevana viikonloppuna

ei tarvi sitte räntäsatees, kun on ajoissa asialla

18 työvuoden jälkeen

on vasta vajaa 13v kokemusta takana, ehkä viiden vuoden jälkn Minuakin voisi kiinnostaa?

muutenkin maisteri on AIVAN liian vaativa meikämustalaiselle, muistakaa että etelleen ulkomaankielitaito:negative

Minä tarvoin vain yhten koiran kanssa ja pakkasta olikin vain 2 ASTETTA! Onko tässä jokin yhteys?

Autonlämmityskauden korkkaus, negative. Autotallin sisälämpötila n. 20 astetta.

T. Kalevi Läskiperse

No mikä tossa nyt on vikana, jos pääasia on mennä viettämään sitä "elämän parasta aikaa", niin ei kai niillä arvosanoilla niin kovin ole väliä, kunhan edes jostain läpi pääsee ;)
Itse en tosin osaa tuota kusijuoksu tyyliä, vaan aina tulee edes vähän panostettua.
Miks se paras aika on tuolloin? Mää en ymmärrä :D Sanotaan että nuoruus on parasta aikaa. Vitut sanon minä. Paremmaks se aina on periaatteessa muuttunut, mitä enemmän on ikää tullut.

Köyhänä opiskelijana kännissä kylällä viikolla vai ok liksaa hyvällä duuniporukalla ja kännissä välillä viikolla myös kylällä. Ei vaikee valita :D

juuri näin, Minun elmäni huippuvuodet ovat osuneet ikävälille 19-24

lisäksi olin koulupoikana act-10 vis-10 sisesti Vesalla töissä joten en kokenut opiskelija elmää etes köyhäksi

Nämä mun jokaöiseksi (Harriuni oli poikkeus) tavaksi tulleet painajaiset alkaa olla jo viihdyttäviä. Viimeyönä olin mielisairaalan erkkahuoneen valvojana. Ei menny niinku elokuvissa. Ei vaan... Mistä nämä johtuu, kun ei pitäis stressiäkään olla. Ei jaksais joka yö herätä kolmen mais.

Minä välillä toivon, että opiskeluvuoteni voisi pyyhkiä kokonaan muistista pois. Tai ne pari amk:ssa vietettyä. Vaikka toisaalta se oli aika mukavaa aikaa niin silti. Yyyh..

Minä olen suunnitellut tulevaisuutta! ajattelen luopua Suvikumeista nousevana viikonloppuna

Minä vaihtoin mopoon viime viikonloppuna ölpät. Oli vielä mukavan lämmin keli vaihdella. Katsotaan, jos vaikka parin viikon päästä kärräis sen talviteloille.

Anteeksi kuntit hyökkäävä asenteeni se ei ollut tarkoitus :D Johtuu sodasta ja hyvin nautitusta muutamasta yöunesta sisältäen tietenkin kipinävuoron.

Voisinpa avautua, mutta en voi:mad:

Real Life Kakkaruno:

Maha on täynnä kalaa ja pottua. Vielä tarttee ne ulos kakkia.
Ei auta pyristellä vastaan, tai alkaa kivistää vatsaa.
Kun sitten toimitus on ohi, pytyssä ui ihme, ruskea lohi.

Back
Ylös Bottom