Hitto, kun en muista. Joku Pekan "asiakkaista" se oli..."...ja ei muutaku lisää paskaa housuun!"
Kanaalin arvoitus, kuka loihes lausuman?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto, kun en muista. Joku Pekan "asiakkaista" se oli..."...ja ei muutaku lisää paskaa housuun!"
Kanaalin arvoitus, kuka loihes lausuman?
Toiset menee vielä työpäivän päälle puolikkaaksi työpäiväksi kouluun ja urheillakin tarttis ehtiä ja tehdä harkkoja...paukut loppu jo 11:20.Työpäivähän se on puolessa ja paukut alkaa olla lopussa!

Toiset menee vielä työpäivän päälle puolikkaaksi työpäiväksi kouluun ja urheillakin tarttis ehtiä ja tehdä harkkoja...paukut loppu jo 11:20.
Ei silti, oikeesti on silti hauska mennä kouluilemaankin. Kai sitä virtaa saa jostain, jos ei muualta, niin töpselistähän sitä tulee![]()
Mä pystyin aikanaan yliopistoon, töihin ja perheeseen. Se oli kamalaa, meinasi kaikki mennä fiduiks. Tai ainakin ikä ja terveys. Gradun tein loppuun yöllä punkun ja lakritsan voimallaMä en oikein pysty sekä kouluun että töihin, oon todennut. Jompikumpi kärsii. Voi silti olla vielä vastassa, jos haluan jatkokouluttautua. :-/ Onneksi tänään ei tartte kauheesti jaksaa muuta kun syödä kun täältä pääsen!
, aamulla kuudelta ylös.Mä pystyin aikanaan yliopistoon, töihin ja perheeseen. Se oli kamalaa, meinasi kaikki mennä fiduiks. Tai ainakin ikä ja terveys. Gradun tein loppuun yöllä punkun ja lakritsan voimalla, aamulla kuudelta ylös.
Sä olet Jooseppi taas kerran niin oikeassa.Miks se paras aika on tuolloin? Mää en ymmärrä :D Sanotaan että nuoruus on parasta aikaa. Vitut sanon minä. Paremmaks se aina on periaatteessa muuttunut, mitä enemmän on ikää tullut.
Ei, se on Wednesday AddamsLuulin jo hetken että Mopsin avataressa on Mattie Ross elokuvasta True Grit, mutta ei se taida...vai onko sittenkin?
Tuon laulu- ja soitinyhtyeen linkitykseen ei juuri pysty nokittamaan.
Mr gonzaless on jo saanut henk koht sihteerit työmaalleen.
![]()
Höhöh, mursukkeella on pitkät päällä, kun on kylymä... jos tiedätte...