Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäpäs olen juuri kuuntelemassa luentoa riippuvuuksista. Kaikkien muiden teini-ikäisten kanssa..

Tuli myös postiluukusta kirja. Pikkasen malttamattomana luin ja yks kuva oli pakko katsoa :D Illalla vasta paremmin.
Satuilut setänä on hoitanut @Vieraissa ;)

2015-09-10 14.14.15-2.webp

Tuli myös postiluukusta kirja. Pikkasen malttamattomana luin ja yks kuva oli pakko katsoa :D Illalla vasta paremmin.
Satuilut setänä on hoitanut @Vieraissa ;)

katso liitettä 130203
Informoihan oliko kannattava hankinta. Ts. kannattaako mennä kirjastoon ruinaamaan sen tilaamista. :D Vittuun kyllä vois uppoutua, vetäytyminen ehkä hieman hankalaa, mutta ei nyt ainakaan kokonaan tai yläpäällä. Kauheita tekin suunnittelette.
Ihme besserwisser olo. Tästä on päästävä eroon.
Edit : paneutua kyllä voisi myös yläpäällä.

Informoihan oliko kannattava hankinta. Ts. kannattaako mennä kirjastoon ruinaamaan sen tilaamista. :D Vittuun kyllä vois uppoutua, vetäytyminen ehkä hieman hankalaa, mutta ei nyt ainakaan kokonaan tai yläpäällä. Kauheita tekin suunnittelette.
Ihme besserwisser olo. Tästä on päästävä eroon.
Edit : paneutua kyllä voisi myös yläpäällä.
Minä informoin. Mutt hyvältä ainakin vaikuttaa, koska odotan jo että pääsis enemmän lukeen. Kotiovelle maksaa vielä tällä hetkellä muistaakseni 11,80 e, jos ei kirjastoon hommata.

Pitäis alkaa pakkaan kamoja illan veneilyä varten. Märkäpuku saa tänään ensimmäisen kasteensa (ulkopuolelle, fuuteri tietää ainakin miten sisäpuoli tuhriintui). :eek:

En oo varma. Minä olen kerran harrastanut vesihiihtoa löysissä urheilutsortseissa, ja kaatuessa tulin erittäin tietoiseksi kanjonini olemassaolosta, ja sen syvyydestä. Myöskin äkillinen paineella tuotettu vesimassa oli voimakkaampi elementti taistossa sulkijalihaksen kanssa.

Hyi.

Menikö se vesi kanjoniin siinä vaiheessa kun hiihdit meneen ja teki mieli vähän käyttää kanjonia alla vilisevässä purossa? Tunsit sen veden paineen sisälläsi, mutta seuraava huoli oli se, kuinka kirkasta vesi on valuessaan takareittä pitkin veneen kannelle?

Weikannut olen tähän mennessä vai speedoissa. Ei painetta kanjoniin toistaiseksi

Mä päätin tänään, että eilen ja tänään on hiilaritankkauspäivät. Ja ehkä huomennakin. Ai miksi, no kun meillä on psri pellillistä mustikkarahkapullia jääkaapissa. Itsepetos on kyllä tehty lapsellisen helpoksi, toivottavasti tästä ei jää kiinni...eiku.

Mulla päinvastoin, hiilarit mahdollisimman pienet tänään ja eilen kohtuullisesti. Huomenna ehkä joutuu taas tankkaamaan vähän lisää ettei treenit aivan liiaksi kärsi ja pysytään poissa ketoosista.

Minä olen sikaillut koko päivän. Palanpainikkeeksi ajattelin imaista vielä pakastelätyn. Onhan se nyt tylsä alkaa taas ens toukokuussa diettaan kesäkuntoon, jos ei ole kunnolla mistä ottaa!

Hölkkäsin ex tempore pari kilsaa rattaiden kanssa, mahaa ja niskaa alkoi pistää mutta saatana kun ei sitä mitään tasotusta saa vaikka on lapsi(a).

Minä olen sikaillut koko päivän. Palanpainikkeeksi ajattelin imaista vielä pakastelätyn. Onhan se nyt tylsä alkaa taas ens toukokuussa diettaan kesäkuntoon, jos ei ole kunnolla mistä ottaa!
Joo. Mä tankkasin tossa reenin jälkeen normi-ruoan päälle 4 mustikkapullaa. Aamupäivällä meni Skyrrin kanssa 2. Tätä menoo ne onneks loppuu jo pian.

Hölkkäsin ex tempore pari kilsaa rattaiden kanssa, mahaa ja niskaa alkoi pistää mutta saatana kun ei sitä mitään tasotusta saa vaikka on lapsi(a).
Tokihan nykymaailmassa tuota varten on oltava erikseen juoksurattaat!

Näin iltasanomissa otsikon, että nainen tuskailee, mistä saa XL-koon joogavaatteita. Siis mitä vittua, eikö sitä voi joogaakaan vetää jossain mukavissa kledjuissa, joiden ei tartte olla nii vitun fuktionaalisia. Ja toisaalta XL-koon joga pantsit...hmm.

Tunnen itseni naiseksi Xtremen rinnalla, jos ruokamäärää katsotaan. 500g kasviksia, leipäpala ja banaani. o_O
Ps. pitäisi jaksaa sosialisoitua varmaan jonnekin muuannekin kuin foorumille ja someen.

Olen samoilla linjoilla! Mukava läskeillä 8-9 kk ja sit muutama kk juoda nollakolaa. itse tykkään,kaikki ei ymmärrä.
Ajanpa tästä mäkkäriin, kun kerran hikoilutti tuo weikkaus.

Back
Ylös Bottom