Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huhhh.

Aamu lähti maukkaasti käyntiin. Perjantai, munkkipäivä.

Eli, kahvi+hilloviivamunkki. Perään santsikierros. Ja kyllä jakso painaa läpi päivän.

Nyt illasta? Lonkkaroimaan, ehkä saunaan kavereille ja mitä sit muuta keksii.

Voihan himputti ja samperi sentäs.
Nyt oot asian ytimessä.
Uskaltaisikohan sitä tänään salille. En kyllä tiedä.
Maukasta kanaa ja monta palaa leipääkin jo tänään syöty.
Voisi rakentaa bunkkerin lapio-, käsi- ja kirvesvoimin ja kirjotella sieltä pakkikselle loppuelämän Hitlerin tavoin. Emäntä vaan puuttuu. Ja netti sinne bunkkeriin.

vähemmän kuitenkin kun MÖYKKYNEN?

vaiko joko sinäkin pian ostat omakotitalon: käteisellä

Vähemmän toki, ei tässä möykkyseks voi itseään tituleerata missään nimessä. Ei näillä palkoilla bemareita ostella saati taloja käteisellä. Mutta jos tätä 3v pystyis niin oma okt olis velaton ja jäis käyttörahaakin muuhun kivaan.

Nimenomaan, vain huippukallis bemari on kyllin arvokas auto kuljettamaan ULTRAMASSIIVISTA keharin potia ympäriinsä, venäläinen edustusminkki siinä pelkääjän paikalla. Ei suinkaan ratin takana, ehei. Ei.

Karkinhimo. Lähden painimaan.
Minä en salille ilman karkkia ja kahvia lähde. Kun kerran sattuu vähänkin himottamaan ja apu on lähellä
image.webp

Jalkatreenistä selviydytty, vielä nauttia näistä kahdesta lomapäivästä. 8)

Minä en salille ilman karkkia ja kahvia lähde. Kun kerran sattuu vähänkin himottamaan ja apu on lähellä katso liitettä 130237
Mitä se mopsi on kahviin lisännyt? Kookosrasvaa vai voita? Kun noin kelluttaa konsanaan.

Minä lähden järvelle. Naatiskelemaan, naatiskelemaan... Salille ei pääse. Kortti vierailusalille ummessa ja oma sali aukeaa ehkä ens tai seuraavalla viikolla. Nyt vain syödän lihoakseen o_O

Huups, juu ei varmaan kookosrasvaa ole, se kun on aivan mautonta. Kookosölbeniä kyllä ajattelin.

Pitääkin itse koittaa.
Siitä saattaa sitten tulla hirveä hiki ja vessa kannattaa olla lähellä :D
Ei tartte lämmitellä salilla tuon setin jälkeen :p

Back
Ylös Bottom