Laitatko minulle ystävällisesti vaikka työnantajasi puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen ja hauta-arkun summittaisen koon.
Tuomoinen pieni miekkonen mahtuu varmasti kotoa löytyviin laatikoihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitatko minulle ystävällisesti vaikka työnantajasi puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen ja hauta-arkun summittaisen koon.

Informoihan oliko kannattava hankinta. Ts. kannattaako mennä kirjastoon ruinaamaan sen tilaamista. :D Vittuun kyllä vois uppoutua, vetäytyminen ehkä hieman hankalaa, mutta ei nyt ainakaan kokonaan tai yläpäällä. Kauheita tekin suunnittelette.Tuli myös postiluukusta kirja. Pikkasen malttamattomana luin ja yks kuva oli pakko katsoa :D Illalla vasta paremmin.
Satuilut setänä on hoitanut @Vieraissa ;)
katso liitettä 130203
Minä informoin. Mutt hyvältä ainakin vaikuttaa, koska odotan jo että pääsis enemmän lukeen. Kotiovelle maksaa vielä tällä hetkellä muistaakseni 11,80 e, jos ei kirjastoon hommata.Informoihan oliko kannattava hankinta. Ts. kannattaako mennä kirjastoon ruinaamaan sen tilaamista. :D Vittuun kyllä vois uppoutua, vetäytyminen ehkä hieman hankalaa, mutta ei nyt ainakaan kokonaan tai yläpäällä. Kauheita tekin suunnittelette.
Ihme besserwisser olo. Tästä on päästävä eroon.
Edit : paneutua kyllä voisi myös yläpäällä.

Mäkin sain ton tänään, en kyllä tiedä koska ehdin lukasta. En ehdi ikinä mitään, tai siltä ainakin tuntuu. Eiku - vois ottaa vessalukemiseksi :DTuli myös postiluukusta kirja. Pikkasen malttamattomana luin ja yks kuva oli pakko katsoa :D Illalla vasta paremmin.
Satuilut setänä on hoitanut @Vieraissa ;)
katso liitettä 130203
Joo. Mä tankkasin tossa reenin jälkeen normi-ruoan päälle 4 mustikkapullaa. Aamupäivällä meni Skyrrin kanssa 2. Tätä menoo ne onneks loppuu jo pian.Minä olen sikaillut koko päivän. Palanpainikkeeksi ajattelin imaista vielä pakastelätyn. Onhan se nyt tylsä alkaa taas ens toukokuussa diettaan kesäkuntoon, jos ei ole kunnolla mistä ottaa!
Tokihan nykymaailmassa tuota varten on oltava erikseen juoksurattaat!Hölkkäsin ex tempore pari kilsaa rattaiden kanssa, mahaa ja niskaa alkoi pistää mutta saatana kun ei sitä mitään tasotusta saa vaikka on lapsi(a).
Olen samoilla linjoilla! Mukava läskeillä 8-9 kk ja sit muutama kk juoda nollakolaa. itse tykkään,kaikki ei ymmärrä.Minä olen sikaillut koko päivän. Palanpainikkeeksi ajattelin imaista vielä pakastelätyn. Onhan se nyt tylsä alkaa taas ens toukokuussa diettaan kesäkuntoon, jos ei ole kunnolla mistä ottaa!