Deleted member 43228
Juu! Sit puku myttyyn ja kaapin perälle. Kyllä se sinne kuivuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No on, sehän rajottaa jo perhanasti. Ette voi silitellä toisianne pyjamissa. Tai no, teette sen heti ensalkuun päivällä.
Itselleni se olisi tärkein, silittely pyjamassa ja tyynysota. Toki tietenkin ne pikkusuolaset.
Joko on tarjoilut varmistunut?
Söin juuri subin, taas jaksaa painaa.
Kuulostaa hyvälle. Jos tuo on viikottaista, uskon että olisit ruokapuolelta ainakin vaimo-materiaalia. Onko sitruuna-inkivääri-juoma samaa kuin homemade lemonade with ginger? Vai onko tämä joku muu viritelmä. Tuo ainakin on hyvvee, Ukrainassa join kannu tolkulla. Siki varmaan visakin kopioitiin, olin niin lemonade-päissäni.Nukuttiin kolme yötä samalla peitolla Damissa (ja oli Pridekin), mutta ei se silitellyt mua yhtään vaan ryösti vaan peiton joka yö ;(
Tarjoiluiksi ostin sydämen muotoisia sämpylöitä (täytteeksi savulohi, rucola, tommaatti), Älska-siideriä ja suklaafondantkakkua siitä huolimatta. Plus sitruunainkiväärijuomaa vanhalla Jamaikalaisella reseptillä synttäripussiin! Kyllä nyt muijaa hellitään. Jyväskylä - tuut aina kotiin!
Edit. Oisin kyllä helvetin hyvä vaimo! Tai no todetusti oonkin!
Kuulostaa hyvälle. Jos tuo on viikottaista, uskon että olisit ruokapuolelta ainakin vaimo-materiaalia. Onko sitruuna-inkivääri-juoma samaa kuin homemade lemonade with ginger? Vai onko tämä joku muu viritelmä. Tuo ainakin on hyvvee, Ukrainassa join kannu tolkulla. Siki varmaan visakin kopioitiin, olin niin lemonade-päissäni.
Olipa outoa mennä töiden jälkeen salille. En muista koska viimeksi niin on tapahtunut.
Mä menin viimeksi kesällä 2013Sama. Tai ei, muistan. Viikko sitten. :( Tuntuu ikuisuudelta ja hajottaa sairastaminen.

Jumalauta, mä oon viimeks treenannut viikko sitten, kun on tuota koiulupuuhaa töiden ohella niin pirusti. Nyt taidan mennä saunaan ja juon muuten oluen päälle!
Millä?Treenasin eilenkin, ratsastusta:D
Pojat, jos ollaan ajateltu olevamme kohtuullisen tai kohtuuttoman hyvin varusteltuja on hyvä tässäkin asiassa välillä palata maan pinnalle: http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1441085139275.html
En tosin ihan ymmärrä tuota lausetta: "Lääkärin mukaan röntgenkuva paljastaa, että peniksen varren pituus on noin 15 senttiä ja loput pituudesta ovat ylimääräistä ihokudosta" Siis mitä vittua ?
SilläMillä?