Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpa hiljaista täällä...noh, kohta saakin jo lähteä töistä. Ei suinkaan kotiin vaan kouluun...valintoja, valintoja.

Olipa tiivis päivä, eivät täällä usko taukoihin eivätkä syömiseen. Mutta tunnen kyllä olevani niin oikeassa paikassa ensimmäisen päivän tuomalla varmuudella :) Näin ekaa kertaa Lihastohtorin livenä meidän laitoksen esittelyssä :)
Sitähän en muistanut, että koulussa on hirveästi bileitä, ensimmäisestä päivästä alkaen. Eivät oikein ymmärtäneet mitä parempaakaan tekemistä voin keksiä yksin vieraalla paikkakunnalla, josta en tunne ketään. Onneksi yksi nuorempi tutkija oli samanhenkinen ja lähtikin mun kanssa etsimään mun auton (jossa oli tervetuliaisiksi rapea 60 € sakkolappu). Täytyy tuoda fillari tänne, sillä en ehdi niin pitkälle väärään suuntaan kuin autolla

Ompa kiusallinen tilanne. Istun junassa, ja vastapäisten penkkien välistä mua tuijottavat uhkeat TISSIT. En oo jääny ku kaks kertaa vasta kiinni 10 minuutin aikana. Täytyy varmaan vaihtaa paikkaa.

On vittumainen tilanne. Oon myös: joutunut. Nuorena poikana yleensä tuijotin avoimesti ja vielä mainitsin asiasta. Lähes aina se oli virhe sillä sen jälkeen kantoteline pakotti yhtymään. Nykyään vaimo sattaa kaupungilla tökätä ja käskeä katsomaan mitkä tissit (ei omiaan). En katso. Naiset pilaa taas.

Oon kunti. Puhki.

Yksi nollakola ja sit uni kyllä maittaa.

Hain myös paketin, siellä oli 135 cm Obrien Coda. Mmm... Myös märkäpuku tuli paketissa, saa wakeboardata jäiden tuloon saakka o_O

Herra iso Herra Kvarre AKA Kvarnari bongattu elävänä livenä Snackyssa Sörnäisissä. En tohtinu alkaa kiljumaan tiskin takana.

Hmm, muija tulee huomenna/ylihuomenna käväseen ja pitää keksiä sille vähän synttärijuttuja. Kolmekymppiset! Mietin et oisko kakku, kalja ja Vakkariin jo vähän yliampuvaa.
On. Kakku on tuossa yhteydessä täysin turha ja sen voi korvata useammalla kaljalla. Esim. vuosien mukaisella määrällä.

Pojat, jos ollaan ajateltu olevamme kohtuullisen tai kohtuuttoman hyvin varusteltuja on hyvä tässäkin asiassa välillä palata maan pinnalle: http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1441085139275.html
En tosin ihan ymmärrä tuota lausetta: "Lääkärin mukaan röntgenkuva paljastaa, että peniksen varren pituus on noin 15 senttiä ja loput pituudesta ovat ylimääräistä ihokudosta" Siis mitä vittua ? Ympärysmittaa tosin näyttäisi olevan 25cm...voi olla, että kaveri saa aika pian soiton viihdeteollisuuden agentilta.

Viimeksi muokattu:
On. Kakku on tuossa yhteydessä täysin turha ja sen voi korvata useammalla kaljalla. Esim. vuosien mukaisella määrällä.

Pojat, jos ollaan ajateltu olevamme kohtuullisen tai kohtuuttoman hyvin varusteltuja on hyvä tässäkin asiassa välillä palata maan pinnalle: http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1441085139275.html
En tosin ihan ymmärrä tuota lausetta: "Lääkärin mukaan röntgenkuva paljastaa, että peniksen varren pituus on noin 15 senttiä ja loput pituudesta ovat ylimääräistä ihokudosta" Siis mitä vittua ? Ympärysmittaa tosin näyttäisi olevan 25cm...voi olla, että kaveri saa aika pian soiton viihdeteollisuuden agentilta.

Pannaas harkiten.

Monsteripenistä ei.

Myös pikkusuolaista, se maistuu niin kakun jälkeen, kuin olusen rinnalla.

Pikkusuolainen on tärkeääkin tärkeämpi!

Back
Ylös Bottom