Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No on, sehän rajottaa jo perhanasti. Ette voi silitellä toisianne pyjamissa. Tai no, teette sen heti ensalkuun päivällä.

Itselleni se olisi tärkein, silittely pyjamassa ja tyynysota. Toki tietenkin ne pikkusuolaset.

Joko on tarjoilut varmistunut?

Söin juuri subin, taas jaksaa painaa.

Nukuttiin kolme yötä samalla peitolla Damissa (ja oli Pridekin), mutta ei se silitellyt mua yhtään vaan ryösti vaan peiton joka yö ;(

Tarjoiluiksi ostin sydämen muotoisia sämpylöitä (täytteeksi savulohi, rucola, tommaatti), Älska-siideriä ja suklaafondantkakkua siitä huolimatta. Plus sitruunainkiväärijuomaa vanhalla Jamaikalaisella reseptillä synttäripussiin! Kyllä nyt muijaa hellitään. Jyväskylä - tuut aina kotiin!

Edit. Oisin kyllä helvetin hyvä vaimo! Tai no todetusti oonkin!

Nukuttiin kolme yötä samalla peitolla Damissa (ja oli Pridekin), mutta ei se silitellyt mua yhtään vaan ryösti vaan peiton joka yö ;(

Tarjoiluiksi ostin sydämen muotoisia sämpylöitä (täytteeksi savulohi, rucola, tommaatti), Älska-siideriä ja suklaafondantkakkua siitä huolimatta. Plus sitruunainkiväärijuomaa vanhalla Jamaikalaisella reseptillä synttäripussiin! Kyllä nyt muijaa hellitään. Jyväskylä - tuut aina kotiin!

Edit. Oisin kyllä helvetin hyvä vaimo! Tai no todetusti oonkin!
Kuulostaa hyvälle. Jos tuo on viikottaista, uskon että olisit ruokapuolelta ainakin vaimo-materiaalia. Onko sitruuna-inkivääri-juoma samaa kuin homemade lemonade with ginger? Vai onko tämä joku muu viritelmä. Tuo ainakin on hyvvee, Ukrainassa join kannu tolkulla. Siki varmaan visakin kopioitiin, olin niin lemonade-päissäni.

-Tullit veneen mööttörin osista maksettu. Jäihän se tulliin, en ois halunnut. Tosin ihan omatoimisesti olisin kyllä juu tullit maksanut.

-Ja valostoresta tilattu joku kikkelin mittanen pikku taskulamppu. Oisko ollut Olight S1. Saa talvitakin taskuun ihanasti&söpösti.

Asiat tältä päivältä siis check. Tosin, jos vielä verkkokauppaan lähtis sompaileen.

Kuulostaa hyvälle. Jos tuo on viikottaista, uskon että olisit ruokapuolelta ainakin vaimo-materiaalia. Onko sitruuna-inkivääri-juoma samaa kuin homemade lemonade with ginger? Vai onko tämä joku muu viritelmä. Tuo ainakin on hyvvee, Ukrainassa join kannu tolkulla. Siki varmaan visakin kopioitiin, olin niin lemonade-päissäni.

Ainakin jotain vastaavaa, en jaksa käydä tiiraamassa pulloa.. Punnarista ostin. Inkiväärihommat kyllä toimii.

Ainoa häiritsevä tekijä tässä on nyt se, että pitäisi vielä siivota luukku edustuskuntoon. Vähän liian boheemi on: kunto

Jumalauta, mä oon viimeks treenannut viikko sitten, kun on tuota koiulupuuhaa töiden ohella niin pirusti. Nyt taidan mennä saunaan ja juon muuten oluen päälle!

Minäkin reenasin viime viikolla kerran ja heti perään eilen. Ja minäkin menen nyt saunaan, mutta olutta en muuten juo päälle. Enhän ole eläin.

Ei nyt siitä ollut puhe, koska on viimeksi treenannut, vaan siitä, koska suoraan töistä o_O
Treenasin eilenkin, ratsastusta:D

Jumalauta, mä oon viimeks treenannut viikko sitten, kun on tuota koiulupuuhaa töiden ohella niin pirusti. Nyt taidan mennä saunaan ja juon muuten oluen päälle!

Itse olen täällä upseerikoululla telamiinoja: nostellut. Asentanut: en. Enkä myöskään ole ulkosalla: kakannut. Kasarmin posliinipytylle olen kylmän hien kanssa: pidättänyt.

Pojat, jos ollaan ajateltu olevamme kohtuullisen tai kohtuuttoman hyvin varusteltuja on hyvä tässäkin asiassa välillä palata maan pinnalle: http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1441085139275.html
En tosin ihan ymmärrä tuota lausetta: "Lääkärin mukaan röntgenkuva paljastaa, että peniksen varren pituus on noin 15 senttiä ja loput pituudesta ovat ylimääräistä ihokudosta" Siis mitä vittua ?

Nimenomaan? MitVit? Heppi on siis oikeasti 15cm ja loput venyteltyä nahkaa? Ympärileikkaus ja miekkosen kokema olemisentuska on ohi?

Back
Ylös Bottom