Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oi että oli makeen näköiset reidet/peppu osasto naisten 400m viestissä, erityisesti jenkkeillä. Siinä olis tavoitetta mutta geenit ei taida antaa periksi.
No niin nyt alkaa miesten viesti, silmäniloa :)

Mä tykkäsin Heinälammesta myöskin, siellä asuin viimeiset pari vuotta Jyväskylän ajastani. Lähimmät kaupat tosin oli sitten melko matkan päässä, mutta maastot koiran kanssa liikkumiselle oli mahtavat. Mm.hiekkamonttu talon takana jne.
Siinä Palokkajärven Heinälammen ja Palokan puolen rannassa olis hienoa omakotitaloaluettakin. Kelpais asustaa. Kävis kyllä Lohikoskenkin puoli. Nää olis ihan vakavasti otettavia pidemmän tähtäimen suunnitelmia.

@vokot menossa kattoon Opethia? Se Treen keikkakos oli nyt tulossa..

tre:negative

image.webp

Tjaa, Kulttuuritaloa sanoo sivusto. En niin syttynyt itse niiden keikkamenosta Ilosaaressa toissa kesänä, mutta ehkä tuolla vois toimia paremmin.

minä olen menossa sille asialliselle GAYkalle kun ne soittas +100hengen sinfoniaorkesterin kanssa

Minkä takia keräsin melkein ämpärillisen puolukkaa, kun en sitä edes syö :D

Pakasterasiatkin loppu. Jatketaan perkuuta huomenna.

Itse tykkään hoitaa paperihommat heti asioinnin jälkeen. Ei jää peppu haiseen loppulomaksi.

Täh?

Tos mies painaa vaikka viidenkympin kävelyn kaki housussa.

Itseasiassa, mulla on vähän noita kertausjuttuja mitä pitää tehä. Ei vaan viiti niistä kirjoitella kun on lentolippu moskovaan ens sunnuntaina. Siitä sitten lentelen vajaan viikon maata ees taas ja loppukuuks siperiaan. Paluulippukin on. Huolestukaa vasta lokakuussa jos meikästä ei kuulu mittä :D

Tos mies painaa vaikka viidenkympin kävelyn kaki housussa.

Itseasiassa, mulla on vähän noita kertausjuttuja mitä pitää tehä. Ei vaan viiti niistä kirjoitella kun on lentolippu moskovaan ens sunnuntaina. Siitä sitten lentelen vajaan viikon maata ees taas ja loppukuuks siperiaan. Paluulippukin on. Huolestukaa vasta lokakuussa jos meikästä ei kuulu mittä :D
Kyllä kuvaa motskovasta odotan jo aiemmin!

Back
Ylös Bottom