Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä Palokkajärven Heinälammen ja Palokan puolen rannassa olis hienoa omakotitaloaluettakin. Kelpais asustaa. Kävis kyllä Lohikoskenkin puoli. Nää olis ihan vakavasti otettavia pidemmän tähtäimen suunnitelmia.Mä tykkäsin Heinälammesta myöskin, siellä asuin viimeiset pari vuotta Jyväskylän ajastani. Lähimmät kaupat tosin oli sitten melko matkan päässä, mutta maastot koiran kanssa liikkumiselle oli mahtavat. Mm.hiekkamonttu talon takana jne.
Itse tykkään hoitaa paperihommat heti asioinnin jälkeen. Ei jää peppu haiseen loppulomaksi.Kuulkaa poijjaat nää paperihommat olis voinu tehdä kesälomalla. Deadline oli 26.8. Nyt mä näitä hakkaan hyvällä motivaatiolla.
Itse tykkään hoitaa paperihommat heti asioinnin jälkeen. Ei jää peppu haiseen loppulomaksi.
Täh?
Kyllä kuvaa motskovasta odotan jo aiemmin!Tos mies painaa vaikka viidenkympin kävelyn kaki housussa.
Itseasiassa, mulla on vähän noita kertausjuttuja mitä pitää tehä. Ei vaan viiti niistä kirjoitella kun on lentolippu moskovaan ens sunnuntaina. Siitä sitten lentelen vajaan viikon maata ees taas ja loppukuuks siperiaan. Paluulippukin on. Huolestukaa vasta lokakuussa jos meikästä ei kuulu mittä :D
Kasviksista ja vihanneksista! Ei se karhukaan B&J- jäätelöö vetele.Harmaakarhu vetää +60000kcal vuorokaudessa. Milloin joku pakkislainen yrittää samaa?
Uhhh! Ei ole rasvamössöä se lohi.Lohta. Suoraan joesta.