Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1319065.jpg

Minulla nyt tämä ilme.

Huomenta. Onneksi tuli nautittua eilen vain kaksi rentouttavaa mallasjuomaa. Saunan päälle La Trapen vehnäolunen ja Westmalle Dubbel sitten vähän kuin jälkkäriksi. Nyt ulkoilemaan, niin jaksaa laskea.

tämän ku kuulis

e. ja tämän, niillä pärjää

Kauheesti aikaa vielä kauppahommiin pääsemiseen. Vittumaista herätä kovin aikaisin sunnuntaisin, ei toimi pääsen vertaa et sais mitään järkevää tehtyä. Salille toki, muttei kipeenä viitsi mennä mitään sydäriä kerjäämään kuitenkaan. Toisaalta.

Simply b/cause Jypinkylä vaan on niin bueno

Ehkä eniten tykkäsin asua Ristonmaalla, vaikka onhan tässä rantsussakin puolensa. Korpilahti oli paras, mutta en vieläkään osaa laskea sitä Jyväskyläksi.

Jep.

Ristonmaalla olen minäkin asunut, kolme vuotta 1990-luvun lopulla. Sieltä oli lyhyt matka yliopistolle :) Muutin pois koska KOASilla ei ollut vielä nettiä siellä silloin.

Ei sentään Vespuoli?

(Kuokkalakaan ei ollut Jyväskylää vielä runsas 50 vuotta sitten.)

Kauheesti aikaa vielä kauppahommiin pääsemiseen. Vittumaista herätä kovin aikaisin sunnuntaisin, ei toimi pääsen vertaa et sais mitään järkevää tehtyä. Salille toki, muttei kipeenä viitsi mennä mitään sydäriä kerjäämään kuitenkaan. Toisaalta.

Onhan täällä jo useita kauppoja auki. :) Mm tuo Siwa tuossa vieressä.

(Haa, tässä uudessa versiossa saa kirjoittamisen aloittamisen jälkeen postattuihinkin juttuihin vastattua samalla kertaa. Multiquote on sterods :))

Mä tykkäsin Heinälammesta myöskin, siellä asuin viimeiset pari vuotta Jyväskylän ajastani. Lähimmät kaupat tosin oli sitten melko matkan päässä, mutta maastot koiran kanssa liikkumiselle oli mahtavat. Mm.hiekkamonttu talon takana jne.

Jep.

Ristonmaalla olen minäkin asunut, kolme vuotta 1990-luvun lopulla. Sieltä oli lyhyt matka yliopistolle :) Muutin pois koska KOASilla ei ollut vielä nettiä siellä silloin.

Ei sentään Vespuoli?

(Kuokkalakaan ei ollut Jyväskylää vielä runsas 50 vuotta sitten.)

Onhan täällä jo useita kauppoja auki. :) Mm tuo Siwa tuossa vieressä.

(Haa, tässä uudessa versiossa saa kirjoittamisen aloittamisen jälkeen postattuihinkin juttuihin vastattua samalla kertaa. Multiquote on sterods :))

Vespuoli.. mikä :D Mun pitäisi päästä myös apteekkiin ja kirpparillekin haluaisin samalla. Taidan keittää aamutsuffe nro kakkoset ja aloittaa ryhdistäytymisen vasta sitten.

jyväskyläjuttuja, onely?

tämän kuulen:varmasti

Vespuoli.. mikä :D Mun pitäisi päästä myös apteekkiin ja kirpparillekin haluaisin samalla. Taidan keittää aamutsuffe nro kakkoset ja aloittaa ryhdistäytymisen vasta sitten.

Kai sä vanhana korpilahtelaisena Vespuolen tiedät :) Korpilahtihan oli siitä outo kunta että se sijaitsi molemmilla puolilla Päijännettä ilman yhteistä maayhteyttä (ellei Kärkisten siltaa lasketa). Sama maayhteyden puute koskee uutta Jyväskylääkin, Vespuoli on Joutsan, Luhangan ja Päijänteen rajaama

Kai sä vanhana korpilahtelaisena Vespuolen tiedät :) Korpilahtihan oli siitä outo kunta että se sijaitsi molemmilla puolilla Päijännettä ilman yhteistä maayhteyttä (ellei Kärkisten siltaa lasketa). Sama maayhteyden puute koskee uutta Jyväskylääkin, Vespuoli on Joutsan, Luhangan ja Päijänteen rajaama

Ahaa! Mutta en.. alle vuoden ehdin siellä asustella ja se oli semmoinen ajanjakso elämässäni, että ei siitä tainnut jäädä käteen sen enempää paikallista kulttuuria kuin mitään muutakaan. Jotain vähän rusehtavaa ja sairasta paskaa lähinnä.

Back
Ylös Bottom