Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja näköjään Apple- hymiöt jää pois

Minullakin on ollut astianpesukone jo kymmenen vuotta, se on rikki

on muuten,kuntit,tylsää!
ajattelin etukäteen että tänäviikolloppuna en käy missään, koska en muista koska viimeksi olisi ollut viikonloppu kun en,ole:käynyt
mutta jos sittenkin kävisin ulkoilemassa yhden pysähdyksen takstiikalla niin siihen sais helposti tuhrattua pari tuntia ja sitte saaki jo panna maata

ei tärvisi tylsistyä kotona, täälä on aina tylsää

on myös ruvennut senverran syksyttämään että olen siirtynyt raskaamman iskelmän pariin, ei enää kesämusaa

Viimeksi muokattu:
Minä nautin juomistani sisätiloissa, kuten muustakin elämästä. Ulkoilma ei ole minua varten.
Hullun leima otsassa,
kuolemaa odottaessa
petettynä läheisten toimesta
yksin runoja rustaamassa
mitä muuta voi odottaa
kuin kauheinta kohtaloa
pikkulinnut laulaa pelkkää pahaa
ja loput halventaa tai mustamaalaa
Ei auttajia, ei ketään
mut on ohjattu sysipimeään metsään
yritin saada jotain loistavaa
sitä vaan ei hyväksynyt kukaan
ja aina ohjattiin kohti allikkoa
syvintä mahdollista suota
Ei kontrollia
ei kesää
ei edes pesää
ei mitään, mitään
mitään millä tätä kohtaloa kestää
Pelkkä pää tässä saa jaksamaan
kunnes minut täydellisesti halvennetaan.

Niin mä ensin olin katsovinani, mutta sekoitin sit jotenkin teidän viestit (ekalla omalla puhelimella 18 vuoteen, jota en vielä osaa juurikaan käyttää). Mutta kiitos! Kiva että mulla on siis tavallaan melkein tuttu siellä :) Harvoin sitä on niiiiiin pihalla kuin mä tulen olemaan ekana koulupäivänä tiistaina. Mun KTM on päivätty päivälleen 15 vuotta aiemmin kuin tuonne oli pääsykokeet, joku enne selvästi
Onko joka rakennuksessa omat ruokalat?

Mä en ole ikinä ollut dieetillä joka ei kestäisi vähän jäätelöä joskus. Ja sen kyllä huomaa höhöö

Ei ihan joka rakennuksessa mutta melkein. Kai se idea on ettei ruokalaan ole koskaan pitkä matka. Toki ruokaloilla on koko- ja maine-eroja, esim. Seminaarinmäellä Lozzi on käsite. (Kävin siellä silloin tällöin lapsena. Nyt aikuisena en kertaakaan:)

Tää mun dieetti ei oikein tykkää hiilareista. Oon menossa vatsan alueen leikkaukseen lähiaikoina ja tää on siihen valmistautumista.

Jaa, en osaa näköjään iPadiakaan käyttää, tai sitten viestejä ei vaan pysty editoimaan nimittäin sitä olin lisäämässä, että ensivaikutelma Jyväskylästä on kyllä että tosi kivan tuntuinen paikka En edelleenkään ole ihan varma mikä sen alueen nimi on josta sain kämpän, mutta luulen että on Kuokkalaa. Ja Nenäniemi tms on tosi lähellä, ellei juurikin sama paikka. Aivan kosminen tuuri kävi sen kämpän kanssa, juuri kun olin vaipumassa epätoivoon ja luopumassa 'Lopulta kaikki aina järjestyy'- motostani. Hetkeäkään liian aikaisin ei järjestynyt tällä kertaa Siellä on jumalauta astianpesukonekin

Sano kadun nimi niin kerron, missä asut :) Mitä kautta sait kämpän?

Aivan kuin katto olisi tullut menestyksessä vastaan
alaspäin pakottamaan
ei kai sitä saa koskaan
ei tässä vaiheessa enää ainakaan
Kaikki on menetetty
kaikki silti käsillä
liian monta ryöstäjää kytiksellä
repimässä pois kaiken sulta
aivan kuten myös multa
sinne menee henki ja rahat
kun omat vanhemmatkin ovat niin pahat
että tahtoivat tapattaa
pitkään odottaen että se tapahtuu aikanaan
Paska puheet uskotaan
ja järkeviä asioita ei kukaan
Tahdon vaan steroideja ja nussia
rahaa jos suinkin mahdollista
mutta mitään ei ole ollut tarjolla
kun kukaan ei ole tahtonut samanlaista
Ei mitää, ei edes kotia
Kuljen täysin kiertolaisena
Muutama kiintopiste, jotka vähenee
kaikki muut ihmiset toisiaan lähenee
ja elämäni senkuin lyhenee.
Päässä kuuluu heippa
sen sanoo monta eri naista
melkein joka päivä
ja juuri heistä minä pidän.

Minä vissiin näytän puolalaiselta, turistit kyseli tietä ja paikalliset heitti hetulaa. Minä vain iloisesti hymyilin kaikille ja sanoin että jees jees, tänk juu veri mats.

Pitäskö koota runokirja? Jos olen kolmen vuoden päästä hengissä teen kyllä sen, toivottavasti. Näitä alkaa pakkotoistollakin olla niin monta. Vaikka ovatkin kuin hullujen huoneelta, mutta hullujen seassahan tässä eletään. Sisältyykö postauksiin copyright? :D :D

No toki pääsee. Mä olin aina niin onnellinen, ettei tarvinnut Kuokkalassa asua. Kaikki siellä asuneet kiros sen sillan helvettiin. Minä sen sijaan kirosin esimerkiksi Keltinmäen Helokantien, koska perkele se oma huusholli oli just siellä korkeimman kukkulan päällä.

No toki pääsee. Mä olin aina niin onnellinen, ettei tarvinnut Kuokkalassa asua. Kaikki siellä asuneet kiros sen sillan helvettiin. Minä sen sijaan kirosin esimerkiksi Keltinmäen Helokantien, koska perkele se oma huusholli oli just siellä korkeimman kukkulan päällä.

Kiva se silta on verrattuna siihen että pitäisi Ristonmaan tai Jyskän kautta kulkea :) Enkä ole itse kyllä vielä siihen suuttunut vaikka olen jo pari kuukautta toispulsiltaa asunut.

Mitä taas Helokantiehen tulee, ymmärrän tuskasi. Mä tosin asuin vain siinä ravintolan yläpuolella, eli en ihan korkeimmalla kohdalla :)

äkkiseltään voisi luulla että jannulla on sielä lammella muutamia yksikköjä olutta jemmassa
2 yksikköä joutsenia, täysikuu ja hiljaisuus. Siinäpä ne tärkeimmät.

Keskioluesta muistutti ainoastaan lammen veden väri ja makukin on todennäköisesti aika lähellä, vaikka en: maistanut.

Ei ihan joka rakennuksessa mutta melkein. Kai se idea on ettei ruokalaan ole koskaan pitkä matka. Toki ruokaloilla on koko- ja maine-eroja, esim. Seminaarinmäellä Lozzi on käsite. (Kävin siellä silloin tällöin lapsena. Nyt aikuisena en kertaakaan:)

Tää mun dieetti ei oikein tykkää hiilareista. Oon menossa vatsan alueen leikkaukseen lähiaikoina ja tää on siihen valmistautumista.

Sano kadun nimi niin kerron, missä asut :) Mitä kautta sait kämpän?

Toivottavasti ei mitään vakavaa.

En mä arvaa laittaa osoitetta julkiseen interwebsiin, täällähän voi olla venäläisiä ryöstömurhaajia (äitini opetti varomaan). Se on Kekkolantien poikkikatu. Kävin koiran kanssa kävelemässä Pohjanlahdentietä poispäin Keljosta; siinä on joku ulkoilutiealue. Uskaltaako siellä juosta? Näytti kivalta.

Laitoin Oikotielle sellaisen vahdin ja toi tuli sieltä. Newsecin kämppä.

Ja vokotti, en ole siis nyt töissä vaan opintorahalla, sillä hehkutin apk:ta.

vaahtis, jos oot menny tuulisen sillan yli, niin olet Kuokkalassa :D

Mutta kaupunki on väärällään siltoja.. Olen mennyt sillan jos toisenkin yli :D En ymmärrä teidän paikallisjuttuja.

Toivottavasti ei mitään vakavaa.

En mä arvaa laittaa osoitetta julkiseen interwebsiin, täällähän voi olla venäläisiä ryöstömurhaajia (äitini opetti varomaan). Se on Kekkolantien poikkikatu. Kävin koiran kanssa kävelemässä Pohjanlahdentietä poispäin Keljosta; siinä on joku ulkoilutiealue. Uskaltaako siellä juosta? Näytti kivalta.

Laitoin Oikotielle sellaisen vahdin ja toi tuli sieltä. Newsecin kämppä.

Ja vokotti, en ole siis nyt töissä vaan opintorahalla, sillä hehkutin apk:ta.

Mutta kaupunki on väärällään siltoja.. Olen mennyt sillan jos toisenkin yli :D En ymmärrä teidän paikallisjuttuja.

Hm, joo, mä meen aamuisin siitä ohi bussilla jos en jaksa kävellä (ja nykydieetillä en yleensä jaksa). Tikkaa kai tuo on puhekielessä, Kuokkalakin käy (se koko Jyväsjärven ja Päijänteen välissä oleva iso kannas on Kuokkala). Virallisen aluejaon mukaan taidat asua Tikantorin pienalueella 23. kaupunginosassa (Kuokkala) Kuokkalan suuralueella. Koko Kekkolantie kuuluu kyllä 23. kaupunginosaan mutta osa on (vuoden 1985) Asuntomessualueen ja Kekkolan pienalueilla.

Jyväsjärven ympäri kulkee Rantaraitti, joka on suosittu juoksu- ja polkupyöräreitti. Finlandia-marathon juostaan sitä pitkin. Muuten en Kuokkalan alueen viheralueita kamalasti tunne.

Se tuulinen silta on merkitty kartassa nimellä Satamakatu / Siltakatu / Kuokkalan silta. Itse käytän enemmän Ylistön siltaa joka on siinä Agoran kulmilla.

Pistä spostia (duaali@pakkotoisto.com kunnes tää palvelu katoaa) jos haluat jutella enenmmän tai jos haluat tarkemman selostuksen tuosta leikkauksesta. On ehkä tarpeetonta kuluttaa offtopicia tällaiseen :)

Back
Ylös Bottom