Ja näköjään Apple- hymiöt jää pois
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin mä ensin olin katsovinani, mutta sekoitin sit jotenkin teidän viestit (ekalla omalla puhelimella 18 vuoteen, jota en vielä osaa juurikaan käyttää). Mutta kiitos! Kiva että mulla on siis tavallaan melkein tuttu sielläHarvoin sitä on niiiiiin pihalla kuin mä tulen olemaan ekana koulupäivänä tiistaina. Mun KTM on päivätty päivälleen 15 vuotta aiemmin kuin tuonne oli pääsykokeet, joku enne selvästi
Onko joka rakennuksessa omat ruokalat?
Mä en ole ikinä ollut dieetillä joka ei kestäisi vähän jäätelöä joskus. Ja sen kyllä huomaa höhöö

Jaa, en osaa näköjään iPadiakaan käyttää, tai sitten viestejä ei vaan pysty editoimaan nimittäin sitä olin lisäämässä, että ensivaikutelma Jyväskylästä on kyllä että tosi kivan tuntuinen paikka En edelleenkään ole ihan varma mikä sen alueen nimi on josta sain kämpän, mutta luulen että on Kuokkalaa. Ja Nenäniemi tms on tosi lähellä, ellei juurikin sama paikka. Aivan kosminen tuuri kävi sen kämpän kanssa, juuri kun olin vaipumassa epätoivoon ja luopumassa 'Lopulta kaikki aina järjestyy'- motostani. Hetkeäkään liian aikaisin ei järjestynyt tällä kertaa Siellä on jumalauta astianpesukonekin
Mitä kautta sait kämpän?Sisältyykö postauksiin copyright? :D :D

No toki pääsee. Mä olin aina niin onnellinen, ettei tarvinnut Kuokkalassa asua. Kaikki siellä asuneet kiros sen sillan helvettiin. Minä sen sijaan kirosin esimerkiksi Keltinmäen Helokantien, koska perkele se oma huusholli oli just siellä korkeimman kukkulan päällä.
Enkä ole itse kyllä vielä siihen suuttunut vaikka olen jo pari kuukautta toispulsiltaa asunut.
2 yksikköä joutsenia, täysikuu ja hiljaisuus. Siinäpä ne tärkeimmät.äkkiseltään voisi luulla että jannulla on sielä lammella muutamia yksikköjä olutta jemmassa
Ei ihan joka rakennuksessa mutta melkein. Kai se idea on ettei ruokalaan ole koskaan pitkä matka. Toki ruokaloilla on koko- ja maine-eroja, esim. Seminaarinmäellä Lozzi on käsite. (Kävin siellä silloin tällöin lapsena. Nyt aikuisena en kertaakaan
Tää mun dieetti ei oikein tykkää hiilareista. Oon menossa vatsan alueen leikkaukseen lähiaikoina ja tää on siihen valmistautumista.
Sano kadun nimi niin kerron, missä asutMitä kautta sait kämpän?
vaahtis, jos oot menny tuulisen sillan yli, niin olet Kuokkalassa :D
Toivottavasti ei mitään vakavaa.
En mä arvaa laittaa osoitetta julkiseen interwebsiin, täällähän voi olla venäläisiä ryöstömurhaajia (äitini opetti varomaan). Se on Kekkolantien poikkikatu. Kävin koiran kanssa kävelemässä Pohjanlahdentietä poispäin Keljosta; siinä on joku ulkoilutiealue. Uskaltaako siellä juosta? Näytti kivalta.
Laitoin Oikotielle sellaisen vahdin ja toi tuli sieltä. Newsecin kämppä.
Ja vokotti, en ole siis nyt töissä vaan opintorahalla, sillä hehkutin apk:ta.
Mutta kaupunki on väärällään siltoja.. Olen mennyt sillan jos toisenkin yli :D En ymmärrä teidän paikallisjuttuja.