Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voikohan maitorahkan sekaan laittaa oliiviöljyä? Siis siinä mielessä, että maistuuko se pahalle siellä tai muuttaako koostumusta? Tietääkö joku?
Heleposti. Eilen just hämmensin ehermannin sekaan öljyä, ei kyllä maistunut vaikka oli aika voimakasta oliiviöljyä.Voikohan maitorahkan sekaan laittaa oliiviöljyä? Siis siinä mielessä, että maistuuko se pahalle siellä tai muuttaako koostumusta? Tietääkö joku?
Rahkahan on muutenkin livenä jo sen verran maukasta, että huutaa kyllä oliiviöljyä sekaan. Tosiharrastaja laittais vielä kalaöljyä.
32 sekuntia ilman alkojollia ja oluttam. Minä taas vahingossa. Onko paha?32. päivä ilman olutta. Tulis tarpeeseen.
Kannattaa kohta ottaa jo uutta pulloa lähettyville, ettei kuiva suu. Ja viereen esim. chilipähkinöitä tai vastaavia pitämään janoa yllä. Saa nätin suolapöhönkin.32 sekuntia ilman alkojollia ja oluttam. Minä taas vahingossa. Onko paha?
Mission accomplished.Kannattaa kohta ottaa jo uutta pulloa lähettyville, ettei kuiva suu. Ja viereen esim. chilipähkinöitä tai vastaavia pitämään janoa yllä. Saa nätin suolapöhönkin.
Suatana pitäisköhän lähteä katsomaan onko eräällä lammella sorsia. No ei todellakaan ole, mutta voisi vähän ulkoilla.
Kyl se taisin olla mää joka kysyi sen. Tervetuloa yliopistoon vaikka emme samassa rakennuksessa tule vaikuttamaan.Mä oon Agoran alkuasukkaita.
Tänään tekis mieli cheatata litralla jäätelöä.
Harvoin sitä on niiiiiin pihalla kuin mä tulen olemaan ekana koulupäivänä tiistaina. Mun KTM on päivätty päivälleen 15 vuotta aiemmin kuin tuonne oli pääsykokeet, joku enne selvästi