Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voikohan maitorahkan sekaan laittaa oliiviöljyä? Siis siinä mielessä, että maistuuko se pahalle siellä tai muuttaako koostumusta? Tietääkö joku?

Rahkahan on muutenkin livenä jo sen verran maukasta, että huutaa kyllä oliiviöljyä sekaan. Tosiharrastaja laittais vielä kalaöljyä.

No täh. Minähän en sellasta syö mikä maistuu pahalle. Maitorahka on hyvvää, ei paljaaltaan ehkä mutta marjojen tai mehukeiton kanssa. Ja huomenna heti testaan oliiviöljyn rahkan seassa jos ei se siellä kuulema maistu.

Rahka on hyvää paljaaltaankin. Sain eilen maistaa Ehrmannia ekaa kertaa ikinä ja rikoin illalla sitten dieettiäni syömällä sitä liikaa :D

kalja on hirmu hyvää, Minä pidän kaljasta

olen kyllä ollu tiistaista lähtien ilman

olisi tänään paikkakunnalla, mutta taitaa jäädä pistäytymättä

Olen laskenut tänään harvinaisen ahkerasti matemaatikkaa. Montakohan olutta sitä voisi tuon kunniaksi juoda ? Pitäen toki mielessä, että huomennakin tarttis jaksaa ahertaa. Ehkä piin verran..khihihihi...voi luoja.

Milloinkohan viimeksi...hmm...ehkä pikkujouluissa vuonna 2003. Silloinkin vain yhden.

Suatana pitäisköhän lähteä katsomaan onko eräällä lammella sorsia. No ei todellakaan ole, mutta voisi vähän ulkoilla.

Suatana pitäisköhän lähteä katsomaan onko eräällä lammella sorsia. No ei todellakaan ole, mutta voisi vähän ulkoilla.

äkkiseltään voisi luulla että jannulla on sielä lammella muutamia yksikköjä olutta jemmassa

Kyl se taisin olla mää joka kysyi sen. Tervetuloa yliopistoon vaikka emme samassa rakennuksessa tule vaikuttamaan. :) Mä oon Agoran alkuasukkaita.

Tänään tekis mieli cheatata litralla jäätelöä.

Niin mä ensin olin katsovinani, mutta sekoitin sit jotenkin teidän viestit (ekalla omalla puhelimella 18 vuoteen, jota en vielä osaa juurikaan käyttää). Mutta kiitos! Kiva että mulla on siis tavallaan melkein tuttu siellä :) Harvoin sitä on niiiiiin pihalla kuin mä tulen olemaan ekana koulupäivänä tiistaina. Mun KTM on päivätty päivälleen 15 vuotta aiemmin kuin tuonne oli pääsykokeet, joku enne selvästi
Onko joka rakennuksessa omat ruokalat?

Mä en ole ikinä ollut dieetillä joka ei kestäisi vähän jäätelöä joskus. Ja sen kyllä huomaa höhöö

Jaa, en osaa näköjään iPadiakaan käyttää, tai sitten viestejä ei vaan pysty editoimaan nimittäin sitä olin lisäämässä, että ensivaikutelma Jyväskylästä on kyllä että tosi kivan tuntuinen paikka En edelleenkään ole ihan varma mikä sen alueen nimi on josta sain kämpän, mutta luulen että on Kuokkalaa. Ja Nenäniemi tms on tosi lähellä, ellei juurikin sama paikka. Aivan kosminen tuuri kävi sen kämpän kanssa, juuri kun olin vaipumassa epätoivoon ja luopumassa 'Lopulta kaikki aina järjestyy'- motostani. Hetkeäkään liian aikaisin ei järjestynyt tällä kertaa Siellä on jumalauta astianpesukonekin

Back
Ylös Bottom