Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sää oot niin levoton, että pitääkö tulla vääntään nenästä?Paitsi että Vuoristoneuvos vokot on nähty seilaamassa uudella jahdillaan.
Mies on selvästi tyydytetty. Kunnolla.Jösses että olen taas piipussa, etenkin mentaalisesti
E. Kissankin tuijotus tuossa vieressä ahdistaa, sekin haluaa multa jotain, kuten ruokaa...
Mies on lasta nukuttamassa ja mun pitäisi nyt kuulemma opiskella karvanpoistolaitteen käyttöohjeet. Sekin tuntuu liian raskaalta tehtävältä...Mies on selvästi tyydytetty. Kunnolla.
Koska se ei odota vieressä. Ruokaa.
Nuo mun määrät ovat kyllä niin pieniä, etten oikein usko jaksamisen parantuvan sillä että siitäkin nautinnosta kokonaan luovun :(Laita korkki kiinni niin jaksaa paremmin
Laita ne housuihis niin haisee munalle!O-ou kuntit. Kädet haisee ihan pimpulle ja oon tsadin assalla matkalla kotio. Miten tästä edetään?
Kerro meille muillekin miten tuollaiseen tilanteeseen pääsee :O Omistaa, kodin, pillun tuoksuiset kädet, moottoripyörän ja näkö ei värähtele oudosti, ja sitten vielä tienaa.O-ou kuntit. Kädet haisee ihan pimpulle ja oon tsadin assalla matkalla kotio. Miten tästä edetään?
Kerro meille muillekin miten tuollaiseen tilanteeseen pääsee :O Omistaa, kodin, pillun tuoksuiset kädet, moottoripyörän ja näkö ei värähtele oudosti, ja sitten vielä tienaa.
![]()
Futhermuckerin tilanne?
Ensimmäisessä valitsemassani kuvassa ei sellaista sattunut olemaan, joten olisin voinut hämmentää osaa ketjun seuraajista sellaisen listaan lisätessäni. :D Ja eihän nyt muille kaikkia ohjeita tarjota, että itsellekin jää jotain. :D :D :DKäy koulut, ota oikeassa kohdassa oikeat tarjoukset vastaan. Motoohan mulla ei oo tällä hetkellä enää. Ja pimpun hajun saa väliaikaisesti syömällä rapuja ja juomalla lempijuomaani ilmaista alkoholia. Haju tulee kyllä käsiin pelkillä ravuillakin. Mutta hyvä reeni viikonlopun mökkeilyjä silmälläpitäen.
Joxuzin ohje hajun vaihtamiseksi myös aika validi.
Ja voin myös kertoa, että silmät ei värähtele, vain puntissa tärisee ajoittain.
E. Mihin muuten listalta jäi ULTRAMASSIIVINEN keharin poti?

En ole tupsis, mutta tuttavapiiriin pohjautuvien empiiristen kokemusten perusteella tähän on kaksi vaihtoehtoa. Laita pyörimään joko Muumit tai Teletapit.Olisko sulla @tupsumato joku ammattilaisen vinkki, miten 1v4kk:n saisi viihtymään edes sen hetken känisemättä että saisi kupin kahvia juotua?![]()