Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vähän myös True Blood (ja mä ihmissusi)This is Sparta
Ihan päältä ajettavan trimmerinkö ostit kun niin paljon maksoit? :DMä maksoin juuri kolmesataa karvanpoistolaitteesta![]()
Ihan päältä ajettavan trimmerinkö ostit kun niin paljon maksoit? :D
Njääh, on sitä varmasti tyhmempäänkin rahaa mennyt.
Hetken aikaa ehdin jo miettiä, että "jess kakkosvuoro, pääsen ehkä lähtemään töistä hieman aikaisemmin". Sitten.. BOOM, suunnitteluilta.. eli käytännössä töissä sittenkin 7.30-19.30. Hajottaa niin paljon!
Pitäisköhän ruveta juomaan kahvia?
Oikein. Kahtentoista tunnin päivät pakollisiksi kaikille. Naisille.
Sitten joutuisivat ainakin tekemään kaikki kotityöt
Miten se olisi miesten etu? Sitten joutuisivat ainakin tekemään kaikki kotityöt, including lastenhoito.
Naisille Monte Cristo.Irish?
Kyllä ne kuitenkin takaisin kasvaa, mulla ainakin :D hintaa tulee siitä, että tehoa pitäisi riittää loppuiäksiHuomenta...tai sanoisinko aamupäivää, kun taas on kukuttu hereillä seiskasta asti, vaikka loma päällänsä. Mainitsinko muuten jo olevani lomalla ?
300 € karvanpoistolaitteesta...Onks se semmonen laser-vehje, jolla ne lähtee lopullisesti eikä kasva takaisin ? Mitä ihmettä sillä sitten tekee sen jälkeen ? Käytettyjen karvanpoistolaitteiden markkinat kun eivät taida olla järin suuret ?

Ethän sä mahdottomia naiselta vaadi: BJ kerran vuodessa niinku joululahjaksi :DÄläpä akka höpötä. Jäähän vuorokauteen vielä tunteja. Naisille lakisääteinen 12 minuutin kahvitauko joulusiivon ja -suihinoton jälkeen.
Emmä Gigsusta tiedä, mutta Verkkiksessö näyttäs olevan:https://m.verkkokauppa.com/fi/product/29413/fndrb/Rio-LAHC6-laser-karvanpoistolaite/Kyllä ne kuitenkin takaisin kasvaa, mulla ainakin :D hintaa tulee siitä, että tehoa pitäisi riittää loppuiäksi
Valoimpulssilaite se on, kun ei kai mitään lasereita ainakaan gigantista saa...