Mopsy80
Hopeless Gage
En usko osaavani, en ole ikinä edes kokeillutTee etukyykkyä.

E. Enkä taida käppäreilläkään viitsiä kyykätä...ehkä tuo viikossa paranee niin sitten taas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En usko osaavani, en ole ikinä edes kokeillutTee etukyykkyä.

Mitä käsittely sisältää? Ja mitä maksaa? Saako kanta-asiakaskorttia?
E. Siis hekein puolesta kyselen ku se on niin kiireinen. On työt ja podaukset ja kaikki.
Hmm, en paljasta mut pojat varmaan tykkää :p. Ei maksa mitään :DMitä käsittely sisältää? Ja mitä maksaa? Saako kanta-asiakaskorttia?
E. Siis hekein puolesta kyselen ku se on niin kiireinen. On työt ja podaukset ja kaikki.
:D Eihän se vastannut mun kysymykseen ollenkaan. Ei sillä kiinnosta!
EDIT: Mutta thänks, jäbään voi luottaa aina!
Hmm, en paljasta mut pojat varmaan tykkää :p. Ei maksa mitään :D
What, mikä kysymys? Nyt on mennyt ihan ohi.
Ai tämä, oliko tämä treffikutsuOoh, viikko alkaa kääntymään loppusuoralle 8) Honey millon Helsinkiin?
? Eipä ole kalenterissa Hesan reissuja tiedossa.Ai tämä, oliko tämä treffikutsu? Eipä ole kalenterissa Hesan reissuja tiedossa.
Onhan se, en ole pitkään aikaan Helsingissä pyörinyt. Pitää varmaan laajentaa reviiriä. Mä en kyl tunne juur ketään sieltä :(Jaa samantien isompaa vaihetta sisään vaan! Helsinki on hieno kaupunki ;)
Mä maksoin juuri kolmesataa karvanpoistolaitteestaNeljäkymppiä kukkaruukusta. Posketon summa.