Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää kärsin eilen illalla vielä iltapalankin jälkeen pienestä nälästä. Onneksi olen jo kesän myötä kerännyt valmiiksi rasvavarastoja selän ja kylkien tienoolle, niin ei paljoa pari riviä tummaa suklaata enää paina.

Meinasin vanhasta tottumuksesta todeta, että alkoikin tehdä suklaata mieli, mutta itse asiassa ei edes ruvennut. Success!

Miten voikin ajatus tulevista työtunneista tuntua niin kaukaiselta. Oispa tääkin päivä vielä semmoista pehmeää laskua.

tuosta seittenpuolikkaasta viragosta saa kyllä hienon raaserin
kun vaan osaa
parilla tonnilla sais aihion, katsoin nettistä

Yamaha%20Virago.jpg

asiallista keskustelua,onely,please

vaikkapa moottoripyöristä

ei pippelijuttuja

Tuuraan vähän futeria ja on mainittava, että te akat ootte TÖRKEITÄ!

Huusin eilen keittiössä, että nyt olisi munaa tarjolla. Just sopivan löysänä. Sain vastaukseksi, että kova olisi kivempi.
Pahoitin mieleni moisesta seksismistä ja esineellistämisestä...mikä teitä naisia oikein vaivaa ? Minä yritin vain kertoa, että kananmunat ovat nyt juuri sopivia.

Mäkin tahtoisin raaserin. Jos olis niin iso olkkari, että mahtuis siihen nurkkaan. Sitä vois ihailla iltasin soffalta. Kissat kynsis penkkiä. Sitten täydellisenä kesäpäivänä, esim jos joskus jazzeilla olis sateeton päivä, päräyttää kaupungin halki. Sitten kotiin selkä kipiänä pesemään mopoa. Onne hienoja kyllä.

jos asuisi kolmiossa niin yhden huoneen voisi uhrata rakennushuoneeksi
vois nytkin tietysti makuuhuoneen jos muuttais olohuoneeseen,myös,nukkumaan

e.noilla järjestelyillä pitäisi kyllä ostaa sitten myös tiskikone, kun pitäähän noita osia myös pestä

ee.taidan jatkaa makuuhuoneessa nukkumista, sekä käsin tiskaamista

Mulla on täällä ylimääräisiä huoneita. Yhdessä on koiran pokaaleita helevetisti. Ja koiran lelujakin. Ja ompelukone. Arvaatte toki minkä toivossa.

Back
Ylös Bottom