Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuva takaa. Kokovartalo. Alasti. Sellainen bikinifitness perseenulostyöntöpose. En tiiä nimee sille. Ei hätää jos sämpylä näkyy. Sellaisesta kuvasta näkyis selän jäljet. Voidaan poikien kanssa antaa diagnoosi.

Mua kyllä nyt epäilyttää. Kyse on tällaisesta matosta:
20150812_153215.webp

Tarvitaan se kokovartaloalastonkuva. Eihän ihmistä lähtökohtaisesti oo tehty piikkimatolla makaamiseen. Mut ei kai pienellä käytöllä vaaraa luulis olevan.

kysms:moniko ketjun moottoripyöräkunti ajaa omallaan edes joka viikko?

Juu. Ei.

Nuorena innokkaana motoristina ajo kaikki siirtymät plus huvikseen. Nyt vanhana ja raihnaisena rojahtaa mielummin autoon. Mopolla ajetaan 3-4 mopoilutapahtumaan vuodessa ja kerran tai kaks huvikseen. Ja kävin kerran salilla kun ruuvi oli löytäny tiensä auton renkaaseen, ja ilma löysi tien ulos. Säälittävää.

Itse rakentamalla se komia tulisi, ainakin haavekuvissa. Ei oo nyt vaan hyvää paikkaa rakentaa.

Tuo irman laittama Norton on aikalailla jo liian kyykky omaan raaseri-silmään. Ostan R1:n, kun kyykkymopokuume iskee.
Tämmösen? Tää taitaa olla se ihan viimesin malli.
11870638_882565355112908_1681974497992517831_n.jpg

murto/osalla kaikista moottoripyörän omistajista tuote taitaa olla päivittäisessä käytössä
Minulla esimerkiksi käyttö on kuukausittaista, kesäisin

kysms:moniko ketjun moottoripyöräkunti ajaa omallaan edes joka viikko?
Hmm...melkein uskaltaisin väittää...nojaa, alkukesästä kun oli sadekausi, taisi seistä jonkun kerran yli viikonkin.

on taas koittanut satarosenttinen vapaa-aika

image.webp

mitähän seuraavaksi tekis

Mä en oikein ymmärrä raaseri mallia. Se osuu liikaa välimaastoon.
Ps. selässä raskausarpi. Lisäksi näkö on taas tänään värähdellyt omituisesti. Ei kai kyseessä voi olla luontainen vanhenemisesta johtuva näön heikkeneminen? o_O

Kohta alkaa taas viikottaiset James Båndit.

Octopussylla.

Olikohan noissa kesätauko siksi, ettei ihmiset muka katso Jamesta kesäisin.

Mutta sehän on silkkaa paskapuhetta.

Minä suorastaan,vaadin,Dallasin uusintana

parsa tv-sarja minkä olen ikinä katsonut, alusta loppuun, joka jakson
se taisi olla 2000-luvun alkua kun se tuli viimeksi, joka päivä taisi tulla:jakso
elin opiskelijaelämäni parasta aikaa, JR tölsyssä joka päivä!

JR on Mies

Mulle on kouluajoilta jäänyt mieleen Henriksenin Lancen tähdittämä Millennium...se oli mahtava sarja se. Tuli muistaakseni X-filesin jälkeen ja aamuisin oli silmät sitten ristissä koulussa.

Back
Ylös Bottom