Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tarvii lähtee kerää mahlaa kohta kun ei taas silmät paina...rytmit sekaisin, mutta jos jotain keksisi vielä....o_O

Morgon. Kyllähän se niin on, että kokaiini on parasta huumetta
Jotain ois kyllä illalla pitäny vetää unien saamiseks koska vireystaso nyt: alhainen

Minä nukuin hyvin ja sikeästi

n.klo22:15-07:20

Oon kyllä vokotin unenlahjoille kade.
Ite nukahtelin varmaan 23 paikkeilla ja heräsin koiran juomis-ääniin siinä 6 paikkeilla vaikka 3 varttia olis vielä saanut uinua. Ei riitä alkuunkaan reenipäivänä tuommoset unet ja nyt väsyttää niin maan arkeleesti.

Minä lähten nyt jalkajunpalle, pilluntoivossa toki... Eiku.

Minä kävin jo. En ollut pillun perässä.

Joku setämies tuli höpöttämään ja vaivihkaa yritti neuvoakin, kun en kai tehnyt oikein. Minen tykkää ku tullaan juttelemaan kesken treenin. Vaivaannun ja kaikki on ihan pilalla.

Syytän huutokauppa-markkua. Se aloitti eilen pilaamalla kaiken.

Toinenkin kiva työpäivä putkeen. What is this sorcery.
Mieltä askarruttavia asioita: onko käsissäni jotain perustavanlaatuista vikaa, kun hauiskääntö käyriksellä alkaa poltella niin perkeleesti kyynärluun paikkeille. Kipu on sangen pakottava, menee sitten ohi kun lopettelee hommat. Muistelin, että tää olisi jopa vähentynyt jossain vaiheessa, mutta nyt se on taas alkanut. Dear Eki?

Juuri kun pääsin ovesta sisään, tuli luuriin "pakettinne on saapunut" viesti. Onneksi ajoin siitä postin ohi töistä tullessa. Ehkä jaksan juuri ja juuri odottaa huomiseen.

Back
Ylös Bottom