Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä lähden motonettiin ostaan yhtä työkalua.
edit. Duunin salasanat vanhentunu. Onneks kännykällä toimii. Ja onneks viikko vielä lomaa.
Hyvä!Emmä mittä töitä töitä miettiny, ihan tota syys-ylläriä järjestelen. Mistää mitään kukaan tiiä. Eli ihan ok etenee.
26-vuotias Kiran Gandhi juoksi Lontoon maratonin ilman kuukautissuojaa. – En loukkaannu ihmisten reaktioista henkilökohtaisesti, sillä kuukautiset ovat asia, jonka 50 prosenttia maailman väestöstä joutuu käymään läpi, hän kommentoi.
http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvo...aveta-juoksi-maratonin-ilman-tamponia/5257468
Mitä vittua feministit taas!? Mulla tulee perseestä paskaa, en loukkaannu ihmisten reaktioista henkilökohtaisest, sillä paskan tuleminen perseestä on asia, jonka 99,8% maailman väestöstä joutuu käymään läpi. (Jokusella on avanne).
Mut kyllä mä nyt saatana käyn pöntöllä ja pyyhin ja joskus jopa pesen perseeni.
Mmmkay.Nyt täytyy sanoa, etten rintoja katsellut. Enkä muista edes tuon gt:n hintaa, kun en sitä itse maksanut.
Taidan käydä loppuviikosta. Mitään asiaa ole, mutta varmuuden vuoksi kun samalle suunnalle muutenkin liikuttava.Mä lähden motonettiin ostaan yhtä työkalua.
Onks se joku meisseli?
Tutun näköinen meisseli. Työajalla joutuu joskus vääntään oikein tommosella metrisellä työkalulla.Nyt hain papukaijapihdit.
Mulla on perkuleen hyvä meisseli jo. Hiton iso, mut eipä oo haitannu. Pientä koloa pitää vääntää tosi varovasti mut toimii. Isoa saa vääntää sitten täydellä teholla. Frendillä pieni meisseli. Väitti pärjäävänsä sillä vallan hyvin. Mut ei oo vielä yhtään pientä koloa vääntäny. Isoon sillä ei tee mitää. Ain ku on työkalut levällään vilkuilee sitä. Ja mä vaan hymyilen. Sen vaimokin kysy korjaamaan niiden yläkerran vessan putkia. Hihitteli, ettei hänen oma mies osaa sillai kunnolla korjata. Enkä ihmettele niillä työkaluilla.
![]()