Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä lähden motonettiin ostaan yhtä työkalua.

edit. Duunin salasanat vanhentunu. Onneks kännykällä toimii. Ja onneks viikko vielä lomaa.

Juu, tollailla motonetissä kuuluukin käydä. Maksimissaan yksi asia kerrallaan ja sitten parin päivän päästä uusiks.
Älä nyt hyvä mies töitä lomalla: mieti.

Kävin salilla. Tissit+haupitsit ihan täynnä verta, myös paisuvaiskudos. Eiku.

Oli raskasta. Todella raskasta. Mutta niin kai pitikin olla.

Fitnesssämpylätarjonta: czech.

Edit. Viikko uuden duunin aloitukseen, joko saa käydä ostamassa uuden repun ja penaalin?

Minullakin olisi tänään punttipäivä. Kuinkakohan sitä on ehtinyt palautua, kun torstaina oli just viimeksi.
Väsyttää kyllä niin maan perkeleesti, että tuskin menee kolistelukaan kovin vahvasti.

Kannattaa futeri antaa itsestään mysteerinen ensivaikutelma. Tähän on monta keinoa, mutta suosittelen jotain naamiota ensimmäiseksi päiväksi ja repun ja penaalin sijaan ehdottomasti kovakantinen salkku ja sitten sellainen pitkä trenssitakki eikä mitään alle. Tämä jos joku täyttää mysteerimiehen tunnusmerkit.

Hyvä!

Siitähän olis sitten helppo vilauttaa kikkeliä esim. paltsussa. Aika hyvä idea muuten, ei tulisi monella mieleen. Mutta aidon puutteessa ehkä, kuin tupsiksella konsanaan.

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvo...aveta-juoksi-maratonin-ilman-tamponia/5257468

26-vuotias Kiran Gandhi juoksi Lontoon maratonin ilman kuukautissuojaa. – En loukkaannu ihmisten reaktioista henkilökohtaisesti, sillä kuukautiset ovat asia, jonka 50 prosenttia maailman väestöstä joutuu käymään läpi, hän kommentoi.

Mitä vittua feministit taas!? Mulla tulee perseestä paskaa, en loukkaannu ihmisten reaktioista henkilökohtaisest, sillä paskan tuleminen perseestä on asia, jonka 99,8% maailman väestöstä joutuu käymään läpi. (Jokusella on avanne).
Mut kyllä mä nyt saatana käyn pöntöllä ja pyyhin ja joskus jopa pesen perseeni.

No hyi ny helevetti! Kyllä ihmisten pitäisi pitää omat ruumiin eritteensä ihan vain omana tietonaan.

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvo...aveta-juoksi-maratonin-ilman-tamponia/5257468

Mitä vittua feministit taas!? Mulla tulee perseestä paskaa, en loukkaannu ihmisten reaktioista henkilökohtaisest, sillä paskan tuleminen perseestä on asia, jonka 99,8% maailman väestöstä joutuu käymään läpi. (Jokusella on avanne).
Mut kyllä mä nyt saatana käyn pöntöllä ja pyyhin ja joskus jopa pesen perseeni.

Kato sitten kun touhu on totista, ei eritteilläkään oo niin väliä:

afscuecqn42cpv1comlf.jpg

Nyt täytyy sanoa, etten rintoja katsellut. Enkä muista edes tuon gt:n hintaa, kun en sitä itse maksanut.
Mmmkay.
Mä lähden motonettiin ostaan yhtä työkalua.
Taidan käydä loppuviikosta. Mitään asiaa ole, mutta varmuuden vuoksi kun samalle suunnalle muutenkin liikuttava.

Onks se joku meisseli?
tumblr_nqnshjzlI01tk63kxo1_500.gif

#gonzaless

Viimeksi muokattu:
Onks se joku meisseli?

Nyt hain papukaijapihdit.

Mulla on perkuleen hyvä meisseli jo. Hiton iso, mut eipä oo haitannu. Pientä koloa pitää vääntää tosi varovasti mut toimii. Isoa saa vääntää sitten täydellä teholla. Frendillä pieni meisseli. Väitti pärjäävänsä sillä vallan hyvin. Mut ei oo vielä yhtään pientä koloa vääntäny. Isoon sillä ei tee mitää. Ain ku on työkalut levällään vilkuilee sitä. Ja mä vaan hymyilen. Sen vaimokin kysy korjaamaan niiden yläkerran vessan putkia. Hihitteli, ettei hänen oma mies osaa sillai kunnolla korjata. Enkä ihmettele niillä työkaluilla.

771130.jpg

asiallista keskustelua,onely,pyydän

-täälä saa onneksi istua hiljaa,yksin
-tarkenoo
-pian maitokauppaan

image.webp

Nyt hain papukaijapihdit.

Mulla on perkuleen hyvä meisseli jo. Hiton iso, mut eipä oo haitannu. Pientä koloa pitää vääntää tosi varovasti mut toimii. Isoa saa vääntää sitten täydellä teholla. Frendillä pieni meisseli. Väitti pärjäävänsä sillä vallan hyvin. Mut ei oo vielä yhtään pientä koloa vääntäny. Isoon sillä ei tee mitää. Ain ku on työkalut levällään vilkuilee sitä. Ja mä vaan hymyilen. Sen vaimokin kysy korjaamaan niiden yläkerran vessan putkia. Hihitteli, ettei hänen oma mies osaa sillai kunnolla korjata. Enkä ihmettele niillä työkaluilla.

771130.jpg
Tutun näköinen meisseli. Työajalla joutuu joskus vääntään oikein tommosella metrisellä työkalulla.

Voitko laittaa kuvan siitä tupsumadosta, jonka me kaikki haluaisimme nähdä. Se paljon puhuttu, jokaisen huulilla, jokaisen mielikuvituksissa liikkuva sama tuote.

Väsyttää ja pitää pian lähteä satamaan kukkuun yöks. Kaikkea kanssa.

Back
Ylös Bottom