Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joka päivä sama kuva futherista jamittelemassa.
giphy.gif

Itse ilman paitaa kesällä hakattuja klapeja. Sekä muuta ylimääräistä lämpimästä varastosta. Semmonen kakspyöräsen mentävä tila on tultava. Kunnon 9m2 varasto on tulossa.

No eei, mut tää mun tilapäinen boxi on kaupungin kaava-alueella ei-kehtaa-edes-sanoa kokoisella tontilla. Ei tähän isompia mahdu. Syksyn villi kortti 92% varmistumassa. Painellaan isompaa boxia parin vuojen päästä.

Kato sitten että on kuitenki kestopäällyste pihaan asti. Hiekkatien varteen ei muuta: kukaan.

Mä sain 7 päivän antabusreaktioisen antibioottikuurin päälle ja leikataa toi yks yläviisuri pois elokuussa. Millähä nää säryt lähtis? Nii, ei millää. Röntgenissä tarvii käydä ennen leikkausta kuvauttaa leuat

Suositteleen kokeilemaan esim. Paramax Forte 1000mg. Omaan makuun nuo pelaa parhaiten ainakin hermosärkyyn. Ei kannata ylittää annostusta, ettet joudu sniffarin seuraksi maksansiirtolistalle.

Kato sitten että on kuitenki kestopäällyste pihaan asti. Hiekkatien varteen ei muuta: kukaan.
Totta, totta! Kyllä oon useamman suusta kuullut, että on aika homoseksuaalista pestä ensin prätkä tai auto ja kun ajaa hieman matkaa hiekkatietä kesällä, niin taas aivan pölyssä.

Hyi!

Suositteleen kokeilemaan esim. Paramax Forte 1000mg. Omaan makuun nuo pelaa parhaiten ainakin hermosärkyyn. Ei kannata ylittää annostusta, ettet joudu sniffarin seuraksi maksansiirtolistalle.

600 Burana ja Corsodyl suuvesi toimineet toistaseks ihan ok jopa :)

Tämä on taas tätä ilkeätä panettelua :(

Minulla kesäisin joskus osuu fudismatsissa pallo maksan kohdalle.

Itse asiassa minulla maksa-arvot vallan OK.

Pääarvot sitten jotain muuta, onneksi ne vaikeammin mitattavia.

Back
Ylös Bottom