Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä näytin heti vähemmän lihavalta sen jälkeen kun kävin kakalla.Värjäsin tukan. Nyt varmasti näytän vähemmän lihavalta.
Mä näytin heti vähemmän lihavalta sen jälkeen kun kävin kakalla.
Öh en:DMä ajattelin että tää vaikuttaisi myös naamaan. Vai yritätkö vihjata että mulla on niin paljon kusta päässä että naama näyttäisi paremmalta jos kävisin vessassa :D
Värjäsin tukan. Nyt varmasti näytän lihavammalta.
Minä olen jo hereillä
sängyssä toki, retina kädessä
Salitreeni ei oikein kulkenut, mutta maisemat oli hyvät.
Eihän se nyt oo se tärkein asia.Hyi mitkä kulahtaneet kukkatrikoot![]()
Eihän se nyt oo se tärkein asia.
Se on kyllä mukavaa särkyä mitä noista tulee. Ainakin itsellä oli ihan sama mitä nappeja heitti suuhun niin särky ei kadonnut mihinkään. Siinä vaiheessa sitä meni jo ihan mielellään poistattamaan nuo.
Minulta on siis ylhäältä otettu molemmat pois.
Toinen lähti ihan helposti, mutta toinen olikin sitten kinkkisempi. Siinä oli jotenkin melkoisella kierteillä ne juuret ja eihän se naispuolinen hammaslääkäri meinannut saada sitä irtoamaan. Kaksin käsin veti hiki otsalla ja ei lähtenyt mihinkään :D Siinä se jo spekuloi, että pitäisikö hakea miespuolinen lekuri, kun sillä olisi enemmän voimaa :D
No, onneksi se sitten ymmärsi käyttää järkeään ja katsoi aiemmin otetusta rtg kuvasta miltä ne juuret näyttää. Ja onnistui sitten jotenkin "kiertämään" sen hampaan irti :D
Tod näk ei. Tollaseen on moni kuollu ensin kiduttuaan päiväkausia, yleensä kuitenkin viikkoja.