Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Notkeus ei riitä.Oletteko te koskaan pärisytellyt kiveksiin? Minä olen.
Mä kävin eilen hölkällä kylmässä sateessa ja jaksoin ihan hyvin tällä kertaa. Uusi harrastus!
Kiveksiä en ole tainnut pärisytellä.
Hyvä huomio. Meinasin sanoa että taidan mennä huomenna kauppaan, mutta huomenna ne ruuhkat taitaa jo olla. Toisaalta, menen mielelläni ostaan sinne pikkuostokseni ja hymyileen ihmismielille, kun jokaista stressaa ja vaimokin nalkuttaa, lapset poraa, kaljaa ei saa ostaa, se ja se on loppu ja pitää mennä vielä sinne virtasille, mutta mitä sinne viedään tuliaisina. Ihanaa, menenkin vasta huomenna pahimpaan aikaan, eli oletettavasti siinä klo 16-18.Jos olette lähipäivinä menossa kauppaan, muistakaa aiheutuvat ihmis ruuhkat ennen juhannusta suosittelen valmistautumaan psyykkisesti.
Oli suhteellisen perseestä nukahtaa kahden jälkeen ja herätä ennen kasia, mulle on haastavaa melkein päivittäin saada hyödyllistä aikaseks niin voitte kuvitella miten näin viimeyön jälkeen on.
MIKÄ MIKÄ MIKÄ?No comments, mutta tekipä tepposet tommonen suklainen ilmaisnäyte. Tekisi mieli melkein hakea pussillinen palautteluun, mutta onneksi liukeni kohtuu huonosti ja muutenkin rupeaisi varmaan aika äkkiä tökkimään tommonen öklömakea. Mutta sopi vapaapäivän herkuksi. ^_^
Tupsumato on ainakin ihan jo entisen Pertin tasoinen kepeksien pärisyttelijä.
MIKÄ MIKÄ MIKÄ?
No comments, mutta tekipä tepposet tommonen suklainen ilmaisnäyte. Tekisi mieli melkein hakea pussillinen palautteluun, mutta onneksi liukeni kohtuu huonosti ja muutenkin rupeaisi varmaan aika äkkiä tökkimään tommonen öklömakea. Mutta sopi vapaapäivän herkuksi. ^_^
Myrskypilvet lähestyvät uhkaavasti, mutta valelen silti itseni arnoldrasvalla ja koitan vähän istua patiolla. Josko tarttuisi vähän väriä pintaan.