Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ennen lounasta oli tämmöst hommaa:
8929_5ec2.gif

Ja ihmisistä puhutaan kuitenkin?

edit. Itse en ole kiville. Fitnesskyykkypakaroille olen. (Naisen).

edit2
. Jätän tämän vaan tähän. Anteeksi runsas vaatetus:
voltti_biitsilla.gif

Jos olette lähipäivinä menossa kauppaan, muistakaa aiheutuvat ihmis ruuhkat ennen juhannusta suosittelen valmistautumaan psyykkisesti.

Oli suhteellisen perseestä nukahtaa kahden jälkeen ja herätä ennen kasia, mulle on haastavaa melkein päivittäin saada hyödyllistä aikaseks niin voitte kuvitella miten näin viimeyön jälkeen on.

Viimeksi muokattu:
Mä kävin eilen hölkällä kylmässä sateessa ja jaksoin ihan hyvin tällä kertaa. Uusi harrastus!

Mä en oo flunssan takia pariin viikkoon liikkunut yhtään, jos paria työmatkapyöräilyä lasketa. Nyt ku alkais olla kunnossa niin ei huvita. Tai kerkeä, kun on niin paljo muuta ohjelmaa.

Kiveksiä en ole tainnut pärisytellä.

Kivekset on jäänyt päristelemättä täälläkin. Mikä on luultavasti ihan hyvä asia.

No comments, mutta tekipä tepposet tommonen suklainen ilmaisnäyte. Tekisi mieli melkein hakea pussillinen palautteluun, mutta onneksi liukeni kohtuu huonosti ja muutenkin rupeaisi varmaan aika äkkiä tökkimään tommonen öklömakea. Mutta sopi vapaapäivän herkuksi. ^_^

Jos olette lähipäivinä menossa kauppaan, muistakaa aiheutuvat ihmis ruuhkat ennen juhannusta suosittelen valmistautumaan psyykkisesti.

Oli suhteellisen perseestä nukahtaa kahden jälkeen ja herätä ennen kasia, mulle on haastavaa melkein päivittäin saada hyödyllistä aikaseks niin voitte kuvitella miten näin viimeyön jälkeen on.
Hyvä huomio. Meinasin sanoa että taidan mennä huomenna kauppaan, mutta huomenna ne ruuhkat taitaa jo olla. Toisaalta, menen mielelläni ostaan sinne pikkuostokseni ja hymyileen ihmismielille, kun jokaista stressaa ja vaimokin nalkuttaa, lapset poraa, kaljaa ei saa ostaa, se ja se on loppu ja pitää mennä vielä sinne virtasille, mutta mitä sinne viedään tuliaisina. Ihanaa, menenkin vasta huomenna pahimpaan aikaan, eli oletettavasti siinä klo 16-18.

Vastaavaa toimintaa, kun kaverillani on siskonsa kanssa tapana mennä jouluruuhkiin vetään pikku päiväpöhinät ja naureskella kiireisille ihmisille. Samalla ostella pikku huppelisse jotain lahjoja. Kuulostaa mielestäni erittäin mukavalle toiminnalle.

No comments, mutta tekipä tepposet tommonen suklainen ilmaisnäyte. Tekisi mieli melkein hakea pussillinen palautteluun, mutta onneksi liukeni kohtuu huonosti ja muutenkin rupeaisi varmaan aika äkkiä tökkimään tommonen öklömakea. Mutta sopi vapaapäivän herkuksi. ^_^
MIKÄ MIKÄ MIKÄ?

Meikä sai kaksi pakettia voimakassuolaista voita.

Back
Ylös Bottom