Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun pitää varmaan elää 120-vuotiaaksi että ehdin edes lukea kaikki kirjat jotka haluan lukea, saati tehdä mitään muuta. Miten kenelläkään voi olla ikinä tylsää?

Sitä paitsi @Mike on varmaan blokannut mun sähköpostin kun ei päästä mua muumioalueelle vaikka laitoin mailia. Yhyy.

Mun pitää varmaan elää 120-vuotiaaksi että ehdin edes lukea kaikki kirjat jotka haluan lukea, saati tehdä mitään muuta. Miten kenelläkään voi olla ikinä tylsää?

Sitä paitsi @Mike on varmaan blokannut mun sähköpostin kun ei päästä mua muumioalueelle vaikka laitoin mailia. Yhyy.
Onko muumioalueella mikä meno ollut? Kannattaisiko sinne tunkea sekaan?

Onko muumioalueella mikä meno ollut? Kannattaisiko sinne tunkea sekaan?

Ei siellä mun kokemuksen mukaan mitenkään hirveästi ole liikennettä, mutta uteliaana paskiaisena pitää olla mukana kaikessa :D

Meikällä on tänään kyllä taas vähän tuottavuusongelmia. Ja saatana kun pitää olla niin kylmä

Ei siellä mun kokemuksen mukaan mitenkään hirveästi ole liikennettä, mutta uteliaana paskiaisena pitää olla mukana kaikessa :D

Meikällä on tänään kyllä taas vähän tuottavuusongelmia. Ja saatana kun pitää olla niin kylmä
Joo, voisihan sitä joka tapauksessa kanssa:D
Juuri vilkaisin viikon sääennustukset, sadetta viikko eteenpäin joka päivä, paitsi tänään. Ja kylmä on aina vain :mad:
Kesä on peruttu. Lisää kahvia!

Huomentapäivää sinne raskaan työn raatajille, jotka pidätte kansantalouden rattaat pyörimässä. Minä taidan lähteä tästä lenkkipolulle, kun ulkona ei ole ees pakkasta.

motor_boat.gif

Back
Ylös Bottom