Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lintulaudalla kauniita lintuja...

Oisko nyt gymi. Pitää ehkä käydä vetään käteen iltapäivällä. Joten nyt on hyvä käydä gymittään.

työhanskat

26471d9617f11ee13a9a59dde97125a36ee3522590833194599ec8a7ab2319b0.jpg

Nänniteipit, pöh! - Amatöörit.
Kun minä nään etes suomivestareilla suurimman osasta naisihmisistä onely bikineissä, niin olen hämilläni. Täällä ei parane moista oletettavastii tehdä, koska (siiderimahaiset) asennemuijat ympärillä alkaa katsomaan vihakatseilla ja syö eläviltä.

Kun minä nään etes suomivestareilla suurimman osasta naisihmisistä onely bikineissä, niin olen hämilläni. Täällä ei parane moista oletettavastii tehdä, koska (siiderimahaiset) asennemuijat ympärillä alkaa katsomaan vihakatseilla ja syö eläviltä.

Oman empiirisen tutkimukseni mukaan suurin osa ihmisistä ottaa asian huumorilla ja positiivisesti. Tosin mukana ei kulkenut mitään niin hullua kuin nänniteipit. Mitä seuraavaksi - jätesäkki?!

Itse harkitsen vakavasti lähteväni Ilosaareen rivossa poliisihaalarissa. Tuijottakoot ken tahtoo, puuma lähtee pitkästä aikaa pippaloitsemaan :D
Ei 29 vuotias voi vielä olla puuma :D Tai hmm... jos oisin 18 v, ajattelisinkohan että voisit. Kyllä nyt puuman pitää olla ainakin 35 v !

Edit. sekä mielellään jo pari lasta pyöräyttänyt.

MÖYKKYNEN tuli mieleen

Jossun kuvista siis

hieman on käsi tärissyt ottaessa, hihi, ymmärrän

Ei 29 vuotias voi vielä olla puuma :D Tai hmm... jos oisin 18 v, ajattelisinkohan että voisit. Kyllä nyt puuman pitää olla ainakin 35 v !

Edit. sekä mielellään jo pari lasta pyöräyttänyt.

Voisin (hieman empiirisiinkin havaintoihin perustuen) väittää että taitaa tuo puumaus olla enemmän "mielentila" kun ikäjuttu..? Tälläkin kanavalla lienee useampikin vähintäänkin orastava puuma..:p

Voisko joku antaa vaikka 500 000 e, tai lainata. Halauaisin koittaa jälleen yhtä binisnesideaa.

edit. No alkuun ehkä käsiraha omaan uuteen lainaan riittäis.

Voisin (hieman empiirisiinkin havaintoihin perustuen) väittää että taitaa tuo puumaus olla enemmän "mielentila" kun ikäjuttu..? Tälläkin kanavalla lienee useampikin vähintäänkin orastava puuma..:p

Sitten pitää myös muistaa erottaa milffit ja puumat toisistaan..

Back
Ylös Bottom