Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä teen kerranki jotain ihan muuta ja vietän elämäni ensimmäisen kaupunkijuhannuksen. Tampere kaupunkina ja majotun hervantaan (työpaikan) asuntoon juhannukseks parin mimmin kanssa. :D ...Tällästä tällä kertaa! Ehkä ens jussina sit taas Himokselle tai jollekki muulle mökille :)
No johan on aikoihin eletty! Hyvähän se tosin on vähän vaihtelua saada.

Koska sitä juhannusta vietetään? Onko perjantai ihmisillä vielä työpäivä? Odottelin että pääsen jo mökkihommiin torstaina, mutta mennään kuulemma perjantaina. ONKO TÄMÄ NORMAALIA?

Oon tottunut että siellä mökkijuhannuksella ollaan ja remutaan monta päivää. Tylsiä ihmiset, kun ei tajua ottaa lomaa jo koko jussiviikolle :mad:

No johan on aikoihin eletty! Hyvähän se tosin on vähän vaihtelua saada.

Koska sitä juhannusta vietetään? Onko perjantai ihmisillä vielä työpäivä? Odottelin että pääsen jo mökkihommiin torstaina, mutta mennään kuulemma perjantaina. ONKO TÄMÄ NORMAALIA?

Oon tottunut että siellä mökkijuhannuksella ollaan ja remutaan monta päivää. Tylsiä ihmiset, kun ei tajua ottaa lomaa jo koko jussiviikolle :mad:

Perjantai on vapaapäivä, joten kyllä sun kuuluis päästä mökkeilee jo torstaina illasta viimistää :D

Sama muuten! Tai ei nyt aivan saatanasti, mutta aika nihkee olo on ollut. Oon veikannut syylliseksi astmaa, mutta ei sen pitäisi kyllä kauheesti vaikuttaa kun pystyy imaseen piipullisen jos ahdistaa.
Mulla on tavallisesti lakana, peitto ja tyyny ihan märkänä. Kirjaimellisesti kylven hiessä. Onneksi viime yönä saatoin vaihtaa paikkaa koska mies ei voinut tulla nukkumaan vauvan vaipasta leijailevaan paskanhajuun vaan nukkui olohuoneessa :p

Pirtelöstä tuliki mieleen, että uus blenderi pitäs ostaa. Vituttaa toi OBH Nordica, joka on pukannu ylikuumennuskäryä since day one. Paska mikä paska. Samanlaisella kaveri jauho broilerin fileitä. Masiinasta nousi savu. Paskoja vihanneksia.
Suosittelen tuollaiseen hc-blendaukseen myllyä jota pyöritetään joko valmetilla tai verkulla. Ei ahdista edes lehmän lonkat.
1472791_10205906471116564_9111299550267744381_n.jpg

Näin tänään liikenteessä neuvostovalmisteisen Zil-maastokuorma-auton. Olihan se jumalauta kaunis.

Ne MTM:n koirat on muuten melko varmasti Boner ja Holmes.

Ei ne muuten ole :D

Ja tänään saatiin käteen värit. Valmista ei tullut kyllä vieläkään, pääkuva on valmis, mutta taustat yms. puuttuu. Ja tuli tehtyä sellainen päätös, että syksyllä vasta jatkuu tuo projekti, ei jaksa ihan koko kesää väistellä arskaa.

Löysin alustavan muistitestin, en muista tulosta. Ei kuitenkaan hälyyttävä, mutta jos läheisesi ovat huomautelleett unohtuneista asioista/hajamielisyydestä voit kääntyä lääkärin puoleen jos asia vaivaa sinua. :D osui ja uppos, mutta en ajatellut sen koommin huolestua...

vielä

Back
Ylös Bottom