Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mieltä lämmittävää oli NAISihmisten festaripukeutuminen = bikinit ja osalla vain alaosa + nänneissä teipit.
Kun minä nään etes suomivestareilla suurimman osasta naisihmisistä onely bikineissä, niin olen hämilläni. Täällä ei parane moista oletettavastii tehdä, koska (siiderimahaiset) asennemuijat ympärillä alkaa katsomaan vihakatseilla ja syö eläviltä.Nänniteipit, pöh! - Amatöörit.
Kun minä nään etes suomivestareilla suurimman osasta naisihmisistä onely bikineissä, niin olen hämilläni. Täällä ei parane moista oletettavastii tehdä, koska (siiderimahaiset) asennemuijat ympärillä alkaa katsomaan vihakatseilla ja syö eläviltä.
Ei 29 vuotias voi vielä olla puuma :D Tai hmm... jos oisin 18 v, ajattelisinkohan että voisit. Kyllä nyt puuman pitää olla ainakin 35 v !Itse harkitsen vakavasti lähteväni Ilosaareen rivossa poliisihaalarissa. Tuijottakoot ken tahtoo, puuma lähtee pitkästä aikaa pippaloitsemaan :D
Ei 29 vuotias voi vielä olla puuma :D Tai hmm... jos oisin 18 v, ajattelisinkohan että voisit. Kyllä nyt puuman pitää olla ainakin 35 v !
Edit. sekä mielellään jo pari lasta pyöräyttänyt.
Ei 29 vuotias voi vielä olla puuma :D Tai hmm... jos oisin 18 v, ajattelisinkohan että voisit. Kyllä nyt puuman pitää olla ainakin 35 v !
Edit. sekä mielellään jo pari lasta pyöräyttänyt.
Kyllähän se nyt heikommallakin tuollaisessa paikassa käsi täräjää.MÖYKKYNEN tuli mieleen
Jossun kuvista siis
hieman on käsi tärissyt ottaessa, hihi, ymmärrän
POIS SE MINUSTA! Onely maisemia kuvailen. Aina.Joxu vanha runkkari!
Voisin (hieman empiirisiinkin havaintoihin perustuen) väittää että taitaa tuo puumaus olla enemmän "mielentila" kun ikäjuttu..? Tälläkin kanavalla lienee useampikin vähintäänkin orastava puuma..:p