Mopsy80
Hopeless Gage
Mä käytän vain hihattomia treenipaitoja, se lienee salaisuus.En oo huomannu eroa. Kyllä mä silti laitan hikiset vaatteet pesuun. Koska ne on hikiset. Ja haisee hieltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä käytän vain hihattomia treenipaitoja, se lienee salaisuus.En oo huomannu eroa. Kyllä mä silti laitan hikiset vaatteet pesuun. Koska ne on hikiset. Ja haisee hieltä.
Mä käyn nytkin vain pari kertaa viikossa niin ehtivät hyvin kuivua välillä.Salivaatteiden pesutahdin taajuutta voi vähentää muun muassa siten, ettei käy salilla.
Salivaatteiden pesutahdin taajuutta voi vähentää muun muassa siten, ettei käy salilla.
Mä käyn usein suihkussa myös ennen salia niin ei tartte pestä treenivaatteita kovin usein, kun ripustaa heti kuivumaan:p pidentää vaatteiden käyttöikää kun pesee harvoin. Haistelen ne aina läpi ennen uudelleenkäyttöä.
Moni puhuu salilla käymisestä. Miten musta tuntuu että teistä moni käy salilla? Onks se joku muotijuttu nykyään? Pitäiskö itekkikö?

Moni puhuu salilla käymisestä. Miten musta tuntuu että teistä moni käy salilla? Onks se joku muotijuttu nykyään? Pitäiskö itekkikö?
Pyjamapaini? Tuli vaan mieleen. :DEn minäkään salivaatteita joka reenin jälkeen pese, varsinkaan kun mä olen tällainen kuiva akka enkä juuri salitreenissä hikoile. Pyjamapainissa tosin sitten hikoilen senkin edestä ja jos ei oma hiki riitä, niin yleensä sitä on reenin päätteeksi myös muutaman muun ihmisen hiet omissa vaatteissa. Ja painikamat pestään kyllä sitte ihan joka treenin jälkeen, ei tartte edes miettiä.
Mä en kyllä käy.
Pyjamapaini? Tuli vaan mieleen. :D
Se nyt on jo aika tieteellinen kysymys että kumpi kuluttaa vaatetta enemmän, hiki vai liiallinen pesu, mutta ite sanoisin että riippuu treenistä. Ja vaatteesta, ja vuodenajasta.
Pohdin tuossa juuri lukeneeni, että joku valittaa että treenikuteet haisee. Onkohan noissa matskuissa eroja, kun ei omat teknistä materiaalia olevat kamat ole ainakaan vielä vuodessa alkanut haiseen. Laitan ne toki joka reenin jälkeen heti kuivuun ja pesen noin 2 kerran jälkeen. Perus pesukin on niille tapana tehdä, onely 40-astetta.Niin siis brassijujutsu :D Minäkin muuten käytän toisinaan "huuhteluaineena" väkiviinaetikkaa. Poistaa teknisistä vaatteistakin kivasti lemuja.
Pohdin tuossa juuri lukeneeni, että joku valittaa että treenikuteet haisee. Onkohan noissa matskuissa eroja, kun ei omat teknistä materiaalia olevat kamat ole ainakaan vielä vuodessa alkanut haiseen. Laitan ne toki joka reenin jälkeen heti kuivuun ja pesen noin 2 kerran jälkeen. Perus pesukin on niille tapana tehdä, onely 40-astetta.
Eikä kyllä alkanut edelliset neljä, kerralla ostamaani puuvillaa olevaa hihatonta haisemaan. Vaikka niillä painettu varmasti yli viisi vuotta.
Painettu. Gymillä.