Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamulla aina vaikeuksia valita mitkä treenikuteet laittaa päälleen. :D Nykyään ei tuu juuri ostettua normivaatteita, mutta treenivaatteisiin ja -tarvikkeisiin tulee panostettua. :rolleyes: Kohta tekemään tissireeniä. (Miksi ei oo punttihymiötä ennää. :( )

meillä Miehillä tuokin on helppoa

ferkkarit ja kengät on aina samat sen ajan kun ne kestää, eli 5-10v ja teepaita on se mikä sattuu päällä olla

emmehän Me sinne näyttäytymään mennä

Kai pesette kuitenkin reenivaatteet välillä:eek:

En tiedä muista, mutta itse ainakin pesen :D
Mulla on tietyt vaatteet joita "kierrätän" treenihommissa (kaikki yhtä tyylittömiä) ja kyllähän ne aina 1-2 kerran jälkeen pesuun päätyy. Riippuen siitä kuinka paljon on tullut hikoiltua.

meillä Miehillä tuokin on helppoa

ferkkarit ja kengät on aina samat sen ajan kun ne kestää, eli 5-10v ja teepaita on se mikä sattuu päällä olla

emmehän Me sinne näyttäytymään mennä

Täältä nousee kyllä yksi pikkurilli pystyyn teknisten urheiluvaatteiden puolesta.

Paitsi että salilla on kollarit jalassa, mutta paita tekninen.

Täältä nousee kyllä yksi pikkurilli pystyyn teknisten urheiluvaatteiden puolesta.
Sama. Ekat neljä ProCombatin hihatonta ostin viimekesänä reissulla Niken Outletista. Ja pikkasen muuttu tuo olotila salilla. Ei ihan heti oo paluuta enään puuvillaisiin paitoihin.

Possut on hyviä, eritoten munkkipossut. Meinasin syödä äsken munkkia, mutta kallistuin viineriin, mansikkaviineriin.

Ns. kausituote, joten parempi vedellä niitä ja talvella taas munkkeja.

Hmmm... Nokialla kehtitetty kuumakoira tehdään possumunkin sisään. Se vasta hyvää onkin. Kunnon höyräri ja munkki :cool:

Mä käyn usein suihkussa myös ennen salia niin ei tartte pestä treenivaatteita kovin usein, kun ripustaa heti kuivumaan:p pidentää vaatteiden käyttöikää kun pesee harvoin. Haistelen ne aina läpi ennen uudelleenkäyttöä.

Aamulla aina vaikeuksia valita mitkä treenikuteet laittaa päälleen. :D Nykyään ei tuu juuri ostettua normivaatteita, mutta treenivaatteisiin ja -tarvikkeisiin tulee panostettua. :rolleyes: Kohta tekemään tissireeniä. (Miksi ei oo punttihymiötä ennää. :( )

Sama muuten. Normivaatteet löytyy parilla ekillä kirpparilta, mutta treenivaatteisiin sijoittamiani rahasummia en halua edes miettiä. Toisaalta oon perustellut sen itselleni niin, että jos viettää niin paljon aikaa salilla niin pitäähän rääsyjenkin olla kunnossa. Itse saan siitä ainakin lisäpuhtia harrastukseen. :D

Mä käyn usein suihkussa myös ennen salia niin ei tartte pestä treenivaatteita kovin usein, kun ripustaa heti kuivumaan:p pidentää vaatteiden käyttöikää kun pesee harvoin. Haistelen ne aina läpi ennen uudelleenkäyttöä.

Ja tähänkin sama. Ei huvita haista jo valmiiksi salille mennessä.

Yleensä suihkussa käydään treenin jälkeen. Mutta jokainen tyylillään :D

Höhö, mä hikoilen aiva yhtä paljo kävin suihkus ennen salia tai en.

Back
Ylös Bottom