Nyt en tajunnut. mutta ei varmaan tarvitsekaan. o_OGoottilookki? ChiPotti voi varmaan odotella jauhekirjettä postissa seuraavaksi :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt en tajunnut. mutta ei varmaan tarvitsekaan. o_OGoottilookki? ChiPotti voi varmaan odotella jauhekirjettä postissa seuraavaksi :D
Huh, kiitos.
edit. Mutta hetkinen, tuohan on Ultimecia, silloin 80 -luvun alussa. Ompa pulleat purjeet.
Nyt ei enää taivu...mikä vitun erikoisuus ?Спасибо! У вас есть местные специальности?
![]()
Nyt ei enää taivu...mikä vitun erikoisuus ?Спасибо! У вас есть местные специальности?
![]()
Pakko oli kuitenkin lainata viestiä, että saadaan tuo kuva toiseen kertaan ruutuun.
Just call me Richard, 'cause I'm a dick
Mäpä jaksoin viettää eilen parisuhdeaikaa keskiyöhön asti koska join vielä illallakin kahvettao_Oeli lakupötköjä ja jakso Orange is the New Blackia, ootteko katsoneet? Mahtavan hyvä!
Ja herätys kosahti 5:30![]()
Huomenta vaan, pallerot! Mystinen tämä selkä, aamulla kivuton. Se yrittää tosissaan minua huijata. Ei käy. Ai niin, tänään nättiä päälle ja ripset räpsölleen. On katsastuspäivä.
Laita! Laita nyt!Nyt kyllä. Jos laitan tänne sen katukuvan äiskäbodyn niin vasta se poru alkaa.
Tavallaanhan mä en virallisesti oo vielä lomalla. 16.6 asti työnantaja voi nakittaa mulle erilaisia askareita. Ei oo kuulunu mitään enkä usko että kuuluukaan. Sitten se oli ihan elokuun alusta kun voidaan jo kutsua töihin tekemään jotakin tärkeää. Mutta enhän mä oo sillon Suomessakaan. Höhö.Se taitaa olla vaan rankaisu liian pitkistä lomista. Kuulin huhuja, että Sipilä aikoo lyhentää opettajien lomia ja opettajat velvoitetaan kuudeksi viikoksi tärkeisiin hommiin kuntien puistotoimeen.
Kannattaa antaa sen sedän nyt vaan katasastaa. Kivempi se on korjata ajoissa, ettei tartte kattella, kun takarengas tulee ohi liikennevaloissa.
Tavallaanhan mä en virallisesti oo vielä lomalla. 16.6 asti työnantaja voi nakittaa mulle erilaisia askareita. Ei oo kuulunu mitään enkä usko että kuuluukaan. Sitten se oli ihan elokuun alusta kun voidaan jo kutsua töihin tekemään jotakin tärkeää. Mutta enhän mä oo sillon Suomessakaan. Höhö.
Joo kyllä mä sen annan katsastaa. Ei ne ole ikinä mua edes silmiin katsoneet. Nokka kiinni papereissa, hakevat avaimen ja menevät pois.