Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh, kiitos.

edit. Mutta hetkinen, tuohan on Ultimecia, silloin 80 -luvun alussa. Ompa pulleat purjeet.

Kasikytluvulla ei ollu tätä fitnessbuumia. Kaikki fitness ja belffie, insta ja höyrytettyjä vihanneksia lautasella. Kurkusta smoothien kanssa alas. TISSITHÄN SIINÄ LÄHTEE!

Mutta kuntit, itse olen sen verran fysiikkaa lukenut korkeakoulussa, että pienten titsuliinien kannalla olen. Tai nainenhan on aina reilu parikymppinen. Sen vuoksi pysyy titsit kondiksessa aina. Nimi ja ulkonäkö vaan vaihtelee muutaman vuoden välein.

Nakkerit perkele. @MTM1977 tuu yhdistelee.

Kyllähän tuo uusinkin tatska taas näemmä viikossa aika pitkälti parani. "Pinta" on kuoriutunut pois ja tänään vaihto Bebanthenista perusrasvaan.
Vielä vähän kutisee, mutta alkaa olla jo siedettävällä tasolla, pystyy jopa olemaan läiskimättä. Muutaman päivän tuossa jostain syystä tuppasi käsi aika-ajoin olemaan melko punaisenkirjava :D

edit:
Viestejä yhdistelty. Taas :D

Спасибо! У вас есть местные специальности?

Boobs-flash-and-bounce-4.gif
Nyt ei enää taivu...mikä vitun erikoisuus ?
Pakko oli kuitenkin lainata viestiä, että saadaan tuo kuva toiseen kertaan ruutuun.

Mäpä jaksoin viettää eilen parisuhdeaikaa keskiyöhön asti koska join vielä illallakin kahvettao_Oeli lakupötköjä ja jakso Orange is the New Blackia, ootteko katsoneet? Mahtavan hyvä!

Ja herätys kosahti 5:30:eek:

Ja ens viikon perjantaina tupsahtaa kolmas kausi Orange is the New Blackia!

Huomenta vaan, pallerot! Mystinen tämä selkä, aamulla kivuton. Se yrittää tosissaan minua huijata. Ei käy. Ai niin, tänään nättiä päälle ja ripset räpsölleen. On katsastuspäivä.

Huomenta vaan, pallerot! Mystinen tämä selkä, aamulla kivuton. Se yrittää tosissaan minua huijata. Ei käy. Ai niin, tänään nättiä päälle ja ripset räpsölleen. On katsastuspäivä.

Se taitaa olla vaan rankaisu liian pitkistä lomista. Kuulin huhuja, että Sipilä aikoo lyhentää opettajien lomia ja opettajat velvoitetaan kuudeksi viikoksi tärkeisiin hommiin kuntien puistotoimeen.

Kannattaa antaa sen sedän nyt vaan katasastaa. Kivempi se on korjata ajoissa, ettei tartte kattella, kun takarengas tulee ohi liikennevaloissa.

Se taitaa olla vaan rankaisu liian pitkistä lomista. Kuulin huhuja, että Sipilä aikoo lyhentää opettajien lomia ja opettajat velvoitetaan kuudeksi viikoksi tärkeisiin hommiin kuntien puistotoimeen.

Kannattaa antaa sen sedän nyt vaan katasastaa. Kivempi se on korjata ajoissa, ettei tartte kattella, kun takarengas tulee ohi liikennevaloissa.
Tavallaanhan mä en virallisesti oo vielä lomalla. 16.6 asti työnantaja voi nakittaa mulle erilaisia askareita. Ei oo kuulunu mitään enkä usko että kuuluukaan. Sitten se oli ihan elokuun alusta kun voidaan jo kutsua töihin tekemään jotakin tärkeää. Mutta enhän mä oo sillon Suomessakaan. Höhö.

Joo kyllä mä sen annan katsastaa. Ei ne ole ikinä mua edes silmiin katsoneet. Nokka kiinni papereissa, hakevat avaimen ja menevät pois.

Tavallaanhan mä en virallisesti oo vielä lomalla. 16.6 asti työnantaja voi nakittaa mulle erilaisia askareita. Ei oo kuulunu mitään enkä usko että kuuluukaan. Sitten se oli ihan elokuun alusta kun voidaan jo kutsua töihin tekemään jotakin tärkeää. Mutta enhän mä oo sillon Suomessakaan. Höhö.

Joo kyllä mä sen annan katsastaa. Ei ne ole ikinä mua edes silmiin katsoneet. Nokka kiinni papereissa, hakevat avaimen ja menevät pois.

On se aikamoista touhua. Kateellisena tietty huutelen ja jos itse olisin samassa asemassa kesälomien suhteen, hymyilisin leveästi. Mutta kun en ole, niin laittomia ovat ja lyhentää tarttee. Ihan kansantalouden yhteisen hyvän ja kateellisuuden nimissä.

Mulla oli muuten ainakin katsurilla viimeksi tabletti kourassa, joten jos näin on sunkin tapauksessa, niin se nenä voi hyvin olla kiinni siinä tabletissa ja katsella mitä etukamera näyttää ;)

Ei ole vippejä nyt, niin en pääse tarkistamaan.

Mikä on tällä hetkellä ennätys kaloreiden suhteen jonka joku pakkiksella on ahminu? Harkitsen ehkä kokeilevani kyseistä ennätystä.

Back
Ylös Bottom