Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En edes häpeä :D Oon vaan ylpeä että oon edes oppinut tykkäämän perinteisemmästä hevimetallista. Ennen ei toiminut koko genre...

No joo, ei kaikki voi pitää kaikesta.
Pääasia, että itse tykkää, paskat siitä mitä muut on mieltä :D

Niin tekee. Sillä asenteella varmistaa ainakin sen, että itse viihtyy.

Niinpä! Night night \,,/

faucyh.jpg

Eih, huomenna vasta jumpalle. Eilinen meni sadetta pidellessä tietokoneen äärellä. Sain aloitettua kaverin tilaamat pääpiirustukset kellarimuutosta varten. Helmikuussa sain tehtävänannon ja nyt jo melkein valmista. Huomenna taitaa olla taas sadepäivä, joten saan viimeisteltyä nuo, tänään taitaa olla puutarhan hoitoa, eli trimmausta, eli nurmikon ajo. Sitten kivisavotta jatkuu niin kauan ku kädet toimii tai mä meen sisälle. Perjantaina olis tulossa 11 lavaa lisää (loput) ja edellisestä satsista on viis lavaa laittamatta. Vitun sateet.

Huomenta.

135 treeniä jo tälle vuodelle, jospa nyt malttais pitää muutaman päivän ihan totaalilepoa! :) Toki kevyitä viikkojakin olen koittanut pitää silloin tällöin, että kroppa ehtii palautua ja kehittyä.

Mäpä jaksoin viettää eilen parisuhdeaikaa keskiyöhön asti koska join vielä illallakin kahvettao_Oeli lakupötköjä ja jakso Orange is the New Blackia, ootteko katsoneet? Mahtavan hyvä!

Ja herätys kosahti 5:30:eek:

Huomenta!

Eilen oli treenipäivä ja kulkikin kohtalaisesti. Detaljina mainittakoon, että etukyykkyä vetelin ekan kerran 3-4 viikkoon ja täysillä tietenkin. Nyt tuntuu etureisissä siltä, että jotain on tehnyt. Kyllä noi tauot vaan on hyvästä!

Huomenta täältäkin!
Väsyttää niin perkeleesti, mutta eiköhän se tästä. Tänään olisi sentään treenipäivä, joten ei tästä nyt ihan paska päivä voi tulla.

Juu, Väsyneenä ei koskaan satu salilla mitään.

0.jpg

Ei voi sattua mitään. Ei ainakaan tuollaista, kun juoksumatot jätän muiden käytettäväksi.

Nyt en kyllä tiedä kumpi viehätti enemmän, kiddon mysteerinen goottilookki, joka vaikuttaa siltä että häneltä voisi saada hurjaa kyytiä vai gonzan pomppivat tissit. :D:):rolleyes:

Back
Ylös Bottom