Mopsy80
Hopeless Gage
Olisipa mullakin. Joudun tyytymään suolalihaan suoraan paketista ja ehkä pari porkkanaa päälle. Niin tulee ruskeex!Hirvee nälkä. Syön lohen: NYT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisipa mullakin. Joudun tyytymään suolalihaan suoraan paketista ja ehkä pari porkkanaa päälle. Niin tulee ruskeex!Hirvee nälkä. Syön lohen: NYT
Tuo kuulostaa ainakin kokeilemisen arvoiselle. Pitää kysästä, jos sais tuohon apuja. Onko tullut itse koitettua? Tuliko tulosta? Kasvoko paikat? Kostuko?
Oiva sää riisutua esim nahkaan, seistä veneen katolla ja pullistella.Joko tuo tai sitten olen ollut ilman kahvia yli 12h.
Ens viikolle lupaillaan +25. Kuulostaa lupaavalta, oiva sää pukeutua esim nahkaan.
Viime viikon perjantaina.Kohta enää kolme tuntia.. milloinkohan viimeksi olen odottanut viikonloppua näin kovasti.
Älä välitä, se menee ohi. Viikko ja taas pohdit pizzaperjantaita.Mulla olikin tänään pitszzzaperjantai. Nyt inhoan itseäni.
Mulla olikin tänään pitszzzaperjantai. Nyt inhoan itseäni.
Olisipa mullakin. Joudun tyytymään suolalihaan suoraan paketista ja ehkä pari porkkanaa päälle. Niin tulee ruskeex!
Viime viikon perjantaina.
Mulla olikin tänään pitszzzaperjantai. Nyt inhoan itseäni.
"Hei. Kutsumme teidät Suomen Maalampö Oy:n järjestämään tilaisuuteen....blaa blaa blaa...Tilaisuudessa tarjotaan pullakahvit..."
Pitäisköhän mennä:D
Ei huono idea. Tosin en syö pullaa ollenkaan, joten se olis sitten pelkkä kahvi. Ja koska tuo on ns iltatilaisuus, se kofeiinin nauttiminen sotkisi unirytmit.Menet sinne, syöt pullan ja juot kahvin. Sitten pois.

Ei huono idea. Tosin en syö pullaa ollenkaan, joten se olis sitten pelkkä kahvi. Ja koska tuo on ns iltatilaisuus, se kofeiinin nauttiminen sotkisi unirytmit.
Eiiiii perkele, en minä tämmöisiä riskejä voi ottaa.