Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olemme jo perustaneet tukijärjestön tapahtuneen vuoksi jossa järjestämme vertaistuki tapaamisia.

Se on hyvä.
Noissa kriisitapauksissa on aina hyvä saada ammattiapua ja vertaistukea. Ei sitten välttämättä jää pysyviä henkisiä ongelmia ikävän tapauksen seurauksena.

Minä menin kerran tilaisuuteen jossa oli luvattu pullakahvit. Tarjolla oli pelkkää kahvia. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Ei ihan samaa kokemusta, mutta katkeruuden maku jäi kerran kun olin pienempänä kylpylässä ja siinä oli sellainen piste josta sai limsaa mieleni halaji lasillisen kylmää hiilihapollista limpparia.

Tyytyväinen olin vielä kunnes maistoin limsaa, kylmää oli mutta hiilihapot puuttui :(

nyt mulle tuli lapsuus ajat mieleen ja kesäloma reissut *syvä huokaus*

On täällä kyllä ihmiset kovia kokeneet.
Mulla ei ole mitään noin dramaattista kokemusta jakaa, mutta jaetaan nyt omiakin elämän synkkiä hetkiä.
Joskus aikoinaan työpaikan tiimipäivänä voitin arvonnasta palkinnon. Ajattelin, että nythän sitä kävi tuuri, mitähän mahdoin voittaa.

Palkinto oli sitten sateenvarjo firman logolla varustettuna :(

Se olisi yksi työviikko taas paketissa. Jostain syystä ei vituta yhtään.

Voi jumalauta. Sonera oli tehny taktiset. Laittaneet mulle jotain leffahyvityksiä tulemaan kun oon ollu märisemässä papan hautajaisissa. Löysin just ne viestit. Enhän minä umpeen turvonneilla tomaateillani ole mitään nähnyt. Nyt ei ole leffahyvitykset enää voimassa. Samperi.

Voi jumalauta. Sonera oli tehny taktiset. Laittaneet mulle jotain leffahyvityksiä tulemaan kun oon ollu märisemässä papan hautajaisissa. Löysin just ne viestit. Enhän minä umpeen turvonneilla tomaateillani ole mitään nähnyt. Nyt ei ole leffahyvitykset enää voimassa. Samperi.

Nyt vaan vaadit hyvityksiä väärään aikaan lähetettyjen hyvityksien hyvitykseksi.

Jotain tällaista mulla olikin mielessäni. Mielipahaa on aiheutettu. Kansa raivostui.

Siitä saa laatulehdet taas lööppejä:
Väärin ajoitetu hyvitykset nostivat raivon!
Mikä Soneraa oikein vaivaa?
Nyt meni hyvitykset pieleen!

Kirjoitin ne niille jo valmiiksi. Voivat nyt suoraan copy/pasteta niinkuin ylipäätään taitavat kaikkien uutisiensa kanssa tehdä.

Kikkeli!

Ei ollutkaan työpäivä tämä vaan muuttui aamulla hätäpäivystysreissuks rekkulääkärille mansesteriin. Täälpäi mittä vehkei o lääkäreil. Varmaan ovat homoseksuaalejakin vielä.

Kikkeli!

Ei ollutkaan työpäivä tämä vaan muuttui aamulla hätäpäivystysreissuks rekkulääkärille mansesteriin. Täälpäi mittä vehkei o lääkäreil. Varmaan ovat homoseksuaalejakin vielä.

Siitä tulikin mieleen, että mulle tuli tänään elukkatohtorilta tekstiviesti, että koiran rokotus on uusinnan tarpeessa. Nyt kun vaan pystyisi muistamaan, että kumman koiran...

Siitä tulikin mieleen, että mulle tuli tänään elukkatohtorilta tekstiviesti, että koiran rokotus on uusinnan tarpeessa. Nyt kun vaan pystyisi muistamaan, että kumman koiran...
Kai ne jossain rokotuskortissa on ylhäällä? Itsehän unohdin tammikuussa ottaa rokotuskortin mukaan, niin raahasin niitä tyhjiä ampulleja taskussani, jotta sain kotona liimailla korttiin paikalleen. En minä muista tuon yhdenkään nelijalkaisen kohdalla mitään. Saati jos ois kaks.

Meillä niitä on neljä. On siinä rokottamisia.

my_people_need_me_bye.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kai ne jossain rokotuskortissa on ylhäällä? Itsehän unohdin tammikuussa ottaa rokotuskortin mukaan, niin raahasin niitä tyhjiä ampulleja taskussani, jotta sain kotona liimailla korttiin paikalleen. En minä muista tuon yhdenkään nelijalkaisen kohdalla mitään. Saati jos ois kaks.

Eiköhän, pitää vaan etsiä ne kortit jostain :D
On mulla sellainen n.70% varma tieto, että tämä koskee tuota nuorempaa koiraa. Pitää kai se vielä jostain varmistaa, niin en raahaa väärää elukkaa sinne.

Harvoin saan lihaksia ihan treenipäivänä (seuraavina päivinä kyllä) kipeeksi, mutta nyt on jalat polvien yläpuolelta jäytäneet koko päivän. Saa nähä mitä sanoo huomenna ku kivut ehkä pahenee vaan. :D

Back
Ylös Bottom